המגיש אברי גלעד יחזור מחר למסכי הטלוויזיה, לאחר תקופה של ארבעה חודשים בהם לא נראה על המסך. ״אברי בשישי״, תכנית הבוקר השבועית של המנחה הוותיק, תעלה ב"רשת 13" במטרה להקפיץ את רצועת הבוקר של ימי שישי.

למדנו מדיאן: הטעות המרה שעשה האח הגדול
"חסר וואו": "בית הדרקון" לא מרהיבה ומשעממת, חוץ מסצנה אחת חזקה

גלעד הוציא היום (חמישי) סרטון בו הוא חושף את ההכנות לתוכנית ומזמין את הצופים להצטרף אליו בשישי: "כאן במעבדות הפיתוח של הרוטינה (פינת הספורט של התוכנית), אשר בפתחת יוחנן, נשלמות כרגע ההכנות לקראת שובה של 'הרוטינה', ביום שישי בשעה 8:30 בערוץ 13. הנה יוספה טל, מפתחת 'הרוטינה'. מה צפוי ל'רוטנים'?". מאמנת הכושר שאיתו השיבה: "רוטינה מעודכנת".

לצד גלעד יקחו חלק חברי הפאנל אטילה שומפלבי, נועם פתחי, אמי פלמור, דניאל רוט, מירב לפידות ופרופ' פרידמן. בוקי נאה יוביל את פינת הפלילים, בה יסכם את כל מה שקרה בשבוע בתחום המשטרה והפלילים יחשוף את מאחורי הקלעים של עולם הפשע הישראלי. דיוויד סלע יובל את ״ד״ש מפעם״ - פינה חדשה שתחגוג את ישראל ותביא למסך את האירועים שהקרו באותו שבוע בישראל בעשורים הראשונים של המדינה בעזרת קטעי ארכיון בלתי נשכחים ונדירים.

כזכור, בחודש אפריל גלעד קיבל את הבשורה על הורדת תוכניתו "מדד ישראל" באכזבה רבה, אותה ביטא בפוסט שכתב בפייסבוק: "זה בוודאי מעציב אותי, שתכנית שאני יצרתי ואני מאמין בה, מתוייגת ככישלון ומושלכת אל פח האשפה של התכניות אחרי חודשיים בלבד. לא פעם ראשונה שלי בתחושה הזאת, אבל אף פעם לא באמת מתרגלים לטעם המר של כישלון".