איך שלא תסתכלו על זה ומאיפה שלא תתקפו את זה, נתנאל הוא הכוכב הבולט ביותר של העונה. יש שיאהבו יותר ויש שישנאו, אבל אף אחד לא יכול להישאר אדיש אליו, ומחומר כזה בדיוק עשויים הפיינליסטים של האח הגדול.

נתנאל התחיל חזק את העונה, עם סיפור האימוץ ואישיו האוכל. הוא בלט בעיקר בגלל הזוגיות עם דיאן שבחרה בו משלושת הרווקים של הבית. מתחילת הדרך הוא היה אחד הדיירים הכי אותנטיים בעונה הזאת, אין אצלו אחד בפה ואחד בלב, הוא לא חושש לפתוח מלחמות עם החזקים ביותר בבית ואפילו עם חבריו הטובים.

הוא הגן בחירוף נפש על זוגתו , גם כשהיא לא צדקה וגם כשלא הגיע לה. יש שטענו ואני ביניהם, שהוא איבד את עמוד השדרה שלו בגלל דיאן אבל הוא פשוט היה בן זוג נאמן ותומך ששמר על כבודה של זוגתו. על זה לא ניתן לשפוט אותו אלא רק להעריך את נאמנותו ומסירותו. אלא שעד מהרה עם התפרצויות הזעם הבלתי נשלטות והזוגיות עם דיאן, דבקה בו תדמית שלילית ובריונית, ונתנאל הפך לדייר מוקצה ולא אהוב .

דיאן שוורץ, נתנאל רודינסקי (צילום: צילום מסך)
דיאן שוורץ, נתנאל רודינסקי (צילום: צילום מסך)

אבל כיאה לכל גיבור בסיפור מוצלח ומתפתח, טוויסט בעלילה, הגיבור שאהבנו לשנוא, מתחיל למצוא מקום בלב שלנו. וניכר השינוי הגדול שעבר מאז שדיאן הודחה מהבית, נתנאל שכבר לא נמצא בעמדת כלב שמירה לזוגתו, מגלה טפח ועוד טפחיים מאישיותו המעניינת והמקסימה. הוא  עבר בעצמו תהליך ועשה תיקון לאחר שננזף על ידי האח יותר מפעם אחת, ומצליח לשמור על איפוק בסיטואציות שבעבר כבר היה מאדים ומתפוצץ.

אני בטוחה שהמפגש שלו עם אביו בפרק אמש, לא השאיר אף עין יבשה. תראה לי מאיפה באת ואיפה גדלת ואדע מי אתה, ובדיוק כך , אביו של נתנאל עשה רושם של אדם בעל ערכים טובים ואוהבים. החום והאהבה שהוא קיבל מאביו והחום והאהבה שנתנאל העניק לו חזרה, היו קסומים בעיני. מין רגע כזה מזוקק ושורשי בתוך בית המשוגעים הזה. יש משהו מאד חזק במפגש בין אב לבנו, יותר חזק אפילו מאם שפוגשת את ילדיה וישר ממררת בבכי קולני, (ולא אני לא מכלילה, יש אימהות כאלה ויש אימהות יותר מאופקות). אבל מפגש בין שני גברים חסונים כאלה, שמתאמצים לשמור על איפוק, השקט הזה עוצמתי מאד.

בתום המפגש נכנס נתנאל לחדר האח הגדול ודיבר כ"כ יפה על אביו, שתמך בו לאורך החיים, גם ברגעים קשים שאכזב את הוריו והסתבך פעם אחר פעם. שתמיד גרם לו להרגיש שהוא עטוף ומוגן ושהוא אביו האמיתי והביולוגי לכל דבר. תיאר זאת שחף בפני נתנאל במשפט חזק לא פחות מהמפגש עצמו, "תמיד יהיה לכם את הרגע הזה יחד".

אין ספק שנתנאל לא יהיה בין שלושת המודחים בשבת הקרובה, כי הוא כבר הרוויח את מקומו בגמר הגדול. זה מגיע לו, על התהליך שהוא עבר בבית, זה גם מגיע לזוגתו דיאן שמחכה לו בבית ועברה טראומה קשה כשיצאה אל תופת התגובות הקשות שבחוץ. וכמו שדבקה בנתנאל תדמית שלילית בבית בגלל דיאן, תדבק עכשיו בדיאן בחוץ תדמית חיובית בגלל נתנאל. אני רק מחכה לראות את דיאן ברגע הגמר מקבלת את פניו. 

אז מי יהיו שלושת הדיירים שיודחו בשבת הקרוב? זאת ללא ספק תהיה הדחה כואבת ונאלץ להיפרד מדיירים בולטים של העונה, במיוחד עכשיו כשמשה זכה בחסינות.