במשך חצי שנה יושב סא"ל דן שרוני במעצר. הקצין המצטיין נעצר לפני חצי שנה במפתיע בחשד שבמשך שנים תיעד חיילות שלו, פקודות, וקולגות בצבא בסיטואציות אינטימיות (49 קורבנות סה"כ). 

מי ששמרה על שתיקה עד עכשיו היתה רעייתו ואם ילדיו, יערית. במשך כל התקופה ליוו אותה מצלמות "המקור" של "קשת 13" את בחירתה להישאר נשואה לדן, אבל גם את הלבטים שמלווים אותה במהלך התקופה כאשר היא נחשפת לפרסומים אודותיו, לכתב האישום ולדברים הקשים שמתארות קורבנותיו.

בהצצה לפרק שישודר הערב אחרי החדשות היא סיפרה: "זה היה יום שלישי. סיימתי לאמן, דפקו לי בדלת, הביאו צו. ואני מסתכלת על הצו, ומתעלפת מצחוק.אני רואה רשום 'הטרדה מינית', אני אומרת להם 'תגידו אתם דפוקים?'. הם אומרים לי 'את אשתו של דן שרוני?' ואני עונה: 'בטח, אתם התבלבלתם בבית. בעלי לא מסתובב בבית עם תחתונים ליד הילדה, הוא לא מקלח אותה'".

"לא הבנתי את החומרה של הדבר הזה", המשיכה שרוני. "ואני אומרת להם 'טוב, תקשיבו, אין בעיה, תעשו מה שאתם צריכים. הילדים שלי חוזרים בעוד דקה הביתה, אין סיכוי שהילדים שלי חווים את החוויה הזו'. הילדים שלי נכנסו הביתה, הם הגיעו, ראו את כולם ופשוט עשו לי חיפוש בבית, והם הפכו לי את הבית, והם אמרו לי 'תהיי חזקה', והלכו".