הסטנדאפיסטית תום יער הפכה את התחביב שלה למקצוע, כאשר השיקה סדרת בישול קומית חדשה שכבר חורכת את המסך עם עונה שנייה משעשעת במיוחד. ב"סבתא בישלה עם תום יער" ב"כאן 11", יוצאת יער למסע קולינרי ומפגש בין דורי עם סבתות ברחבי הארץ שמבשלות באופן ייחודי ועתיק, ובעיקר עושה חשק לשוב למקורות.

בשיחה עם רבקה מיכאלי ב-103fm, סיפרה יער כי בעונה הזאת היא כל הזמן מקבלת תזכורת על כך שהיא כבר לא בהריון. "העונה צולמה כשהייתי בחודש שביעי, שמיני ותשיעי. זאת עונה שהצילומים היו אינטנסיביים כמו כל תוכנית שלי, אבל הפעם הם גם היו מאוד רגשיים ומאוד מרגשים", אמרה, והוסיפה: "אני מסתכלת על העונה הזאת, שאנחנו מתקדמים בה גם לתוך ההיריון, ואני אומרת 'וואו, אני לא ידעתי שום דבר'".

בהמשך הבהירה יער, כי למרות שתוכניתה עוסקת בבישול, "אני לא נותנת מתכונים כי אני 'סבתא' בעצמי". עם זאת הודתה: "כל המתכונים נמצאים בדיגיטל של 'כאן'", והדגישה: "אני רוצה שתדעי, שאני קצת מרמה כדי שלא ייצא טעים כמו שלי".

במהלך השיחה, סיפרה על הרצון הגדול שלה להמשיך לחקות את דמותה של מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דוד ב"ארץ נהדרת", "אני לפעמים מסתכלת בטלוויזיה ואומרת (לבן דוד), 'תעשי עוד מלא דברים', אני רוצה לעשות את הדמות הזאת לנצח".