קליאו היא מחסלת מצטיינת מגרמניה המזרחית בשנים שלפני נפילת החומה. במשימתה האחרונה נשלחת קליאו הצעירה והיפה להרוג אדם בגרמניה המערבית, וכתמיד היא מבצעת את מלאכתה בצורה מושלמת.

כשהיא שבה לביתה במזרח, היא מופללת בבגידה מסיבה שהיא אינה יודעת אותה, שולחיה מתכחשים אליה, והיא נשלחת למאסר עולם. אחרי שלוש שנות ישיבה בכלא נופלת החומה המפרידה בין הגרמניות, וקליאו, ביחד עם כל האסירים הפוליטיים, יוצאת לחופשי. כעת יוצאת קליאו לחפש את מי שהפליל אותה ולהבין מדוע, ובעיקר לנקום.

פצצת זמן: סרט חדש על שכונת שפירא הבוערת
למרבה הצער והפיהוק: "כך או כך" לא עמד בציפיות, שהיו נמוכות מלכתחילה

אלא שליוצרי הסדרה היה רצון נוסף: הם לא רצו סתם אקשן. הם רצו ארומה של משהו אחר. משהו שלפעמים יצחיק, שנביט בו ונתפעל, שברגעים מסוימים יזכיר את טרנטינו הגדול. רצו, ולא יצא להם. לפעמים קליאו מחסלת ועוזבת את שטח ההרג כשהיא מדקלמת שירה. בפעמים אחרות, בתחילת קרב מכות היא מתייצבת על מקומה בחבטת רגליים טקסית על האדמה בסגנון לוחם הסומו האגדי יוקוזונה.

מכיוון שאינה אוהבת לישון לבדה, היא יוצאת לדיסקוטק וגוררת משם איזה טיפוס מטושטש, שלטענתו הגיע מהכוכב סיריוס בי, ומטרתו היא להביא לעולם את מוזיקת הטכנו. קליאו אוסרת עליו לעזוב את ביתה, והמטושטש (הגימפ?) מציית לה ומבלה את ימיו בעישון סמים.

צפייה בסדרה המוזרה הזו מלמדת בעיקר על חוסר מחויבותם של יוצריה להומור ולדרמה מוכרים כלשהם. אין פה סאטירה, גם לא סלפסטיק, גם לא הומור פשוט כשלעצמו. יש פה בשפע מוזרות חסרת טעם לשמה. צופה סביר יישב כאן מול המסך, יתגרד בפדחת וישאל את עצמו, מה לכל הפיקסלים קורה כאן? למה האנשים שעל המסך מתנהגים ככה? התשובה כמובן ברורה: אף אחד לא יודע למה. בעיקר יוצרי הסדרה.

לראות או לוותר: לא לראות. מבחן קשה גם לחובבי ביזאר. 