אתמול צפינו בפרק המשעמם בתולדות האח הגדול. זה כאילו האח הגדול היה צריך למלא שעתיים של פרק, אז הוא בחר באקראי קטעים שהיו במהלך השבוע מבלי לצפות בהם בכלל, הוסיף להם מוזיקה לא קשורה לטקסט שנאמר ולתוכן הדברים, מילא באינסוף פרסומות כדי לשרוף זמן, וגם על הדרך סגר חשבון עם הספונסר הראשי של התוכנית כשהציג עשר דקות טהורות של טיפולי פנים לדיירים, מבלי להסביר לנו מדוע טליה היחידה בבית שסירבה לקבל טיפול פנים מרענן.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אני כבר לא מדברת על הטעות הנוראית כשכל הסאונד טראקים של האח הגדול נשמעו בזה אחר זה, עלו זה על זה, בקטע משעמם בחצר הבית בשיחה עוד יותר משעממת של הדיירים שלא נשמעה בגלל טעות בעריכה, כי טעויות קורות וזה בסדר.

אבל לצפות בפרק שלם שאין בו כלום ושום דבר, שום תוכן, שום טקסט מכונן או מרגש, שום דרמה, או הומור, או התפתחות בעלילה? מה קרה לאח הגדול? נראה שכבר לגמרי נשבר לו מהעונה הזאת, ואחרי שלל תשבוחות שקיבל ממבקרי הטלוויזיה ונתוני הרייטינג הגבוהים על עונה מוצלחת הוא הרשה לעצמו להירדם בשמירה ולזלזל בצופיו. הפרק של אתמול היה מחדל, פיגוע טלוויזיוני של שעתיים בשעות הפריים טיים הכי נחשקות של הערוץ. דוגמא ראויה לאיך עושים טלוויזיה גרועה, ומתי זה קורה? שבוע לפני הגמר הגדול כשהצופים צריכים עוד קצת חומר בכדי להחליט סופית למי להצביע בגמר.

הייתכן שגם לאח הגדול יש משברים ורגעים לא מוצלחים בדיוק כמו לדיירים. הייתכן שגם האח הגדול כבר רוצה לצאת מכותלי הבית בנווה אילן ולשוב לביתו, לשגרת חייו השקטה, מבלי לשמש פסיכולוג לחבורת משוגעים 24/7. הייתכן שגם האח הגדול זקוק לטיפול צמוד משל עצמו בשביל להתמודד עם עומס הרגשות והחוויות שחווים הדיירים והוא היחיד שהכל מוטל על כתפיו. ואם כך הדבר אחרי שנזפנו בו, בדיוק כמו שהוא נוזף בדיירים ואחרי שקיבל אזהרה ראשונה מאיתנו הצופים והמבקרים, נסלח לו, גם לו מותר להירדם בשמירה בחדר העריכה.  

אז חוץ מהכלום ושום דבר שהיה לנו בפרק אמש, ריוואה הודחה מבית האח הגדול, לא הופתעתי. למען האמת גם צפיתי שזה יקרה, כי הטעות הנוראית של ריוואה הייתה החיבור שלה לדיירים פחות אהובים בחוץ כמו קאזם שרין ודינה, שאומנם נראו בתוך הבית כפרלמנט מאוחד וחזק אבל בחוץ הצטיירו כחבורה מרושעת וקולנית. וחבל כי ריוואה הייתה יכולה להגיע רחוק יותר אילו לא הייתה מגנה בנפשה על קאזם או אילו לא היה דבק בה התדמית השלילית של הפרלמנט בו הייתה חברה.

ויש לנו שישיית גמר, ואיך שלא נסתכל על זה, לכולם מכנה משותף אחד , לכל מהם להוציא את דרור שתיכף נדסקס עליו, היה רומן בבית, שחף וטליה, בר שהיתה עם אליאב, נתנאל שהיה לו רומן עם דיאן ואילנה שהיה לה רומן עם דניאל. נראה כי פיצחנו את הסוד הגדול, מה דרוש כדי להגיע לגמר הגדול, רומן מזויף כבר בתחילת העונה.

ומילה על דרור רוקנשטיין, אדם חמדמד, עם משפטי אהבל, שהפכו לקאלט, שלא זכה לזמן מסך ולמרות זאת זכה להגיע לגמר. השבוע ראיתי את הבן שלי עומד מול המראה ועושה פרצופים מוזרים, שאלתי אותו מה הוא עושה, אמר שהוא מנסה להרים גבה אחת כמו שדרור עושה בבית. זה מה שדרור הביא לעונה הזאת, אה וגם הרבה עירום. אז יאללה לגמר, כי אם אתה בגמר אז זה אומר שאתה לא מודח. (מקווה שהבנתם את הבדיחה).