אחרי עונה סוערת במיוחד טליה עובדיה יצאה אמש (שבת) מבית 'האח הגדול' כמנצחת הגדולה של עונת 2022 וזכתה במיליון שקלים, אחרי שהצליחה לגבור על חמשת הפיינליסטים האחרים בגמר: שחף רז, אילנה טרננקו, נתנאל רודניצקי, דרור רוקנשטיין ובר כהן.

אחרי 99 ימים - הזוכה של "האח הגדול" 12 היא: טליה עובדיה
טליה עובדיה ניצחה בגמר "האח הגדול" - וזה מה שעשתה דבר ראשון בבוקר

רבים הגדירו את העונה האחרונה כעונה האלימה ביותר בתולדות הפורמט בישראל, כשמילים קשות נשלחו לא פעם לאוויר הבית, ואיתם גם אגרטל אחד. הניצחון של טליה, שהייתה, אולי יותר מחלק הפיינליסטים, נעימה לחבריה ונמנעה מאגרסיביות וסימנה עבור רבים את הקול השפוי בבית, שמחה צופים רבים.

עמוד בפייסבוק של 'האח הגדול' גועש מאז הניצחון של טליה, ותומכיה חוגגים מאז ליל אמש, כשכמעט כל התגובות חיוביות. "הזכייה הכי טובה שהייתה פה", "כולה לב", "הכוח בשקט ובנתינה", "הכי ראויה שיש", כתבה אחת הגולשות ואחרת הוסיפה: "כמה גאווה שאת הזוכה שלנו כמה ענווה וחמלה יש בך. הטוב גבר על הרע והכריע. סוף טוב הכל טוב". 

"אני כל כך שמחה שטליה זכתה. משום שכולם צפו באח הגדול ילדים, נערים, ועוד. היא הראתה דוגמא, חינוכית איך מתנהגים... בשעת כעס או חרם חברתי", כתבה גולשת נוסף, ואחרת סיכמה: "הצדק נעשה ושכל הקנאים יתמרמרו בשקט ויעריכו מה זה טוב של בחורה עם נתינה וטובה לב שהבריונים יקחו דוגמא".