בימים האחרונים יו"ר מפלגת "צעירים בוערים" הדר מוכתר, הפכה לאישה המדוברת ביותר במדינה. היא עוררה סערה לאחר שנטשה את הריאיון בתוכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'. בנוסף, התגלה שמוכתר מחזיקה בדירה על שמה בחיפה, זאת על אף שטענה לאורך כל הדרך כי "אינה יכולה להחזיק דירה בישראל". כעת, גם מגישת החדשות קרן מרציאנו מגיבה לסערה סביב המועמדת הצעירה לכנסת.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

הדר מוכתר ביום הגשת הרשימות לכנסת. צילום: מתוך ערוץ הכנסת

הפרסומים בתקשורת וברשתות החברתיות אודות הדירה שרשם אביה של מוכתר על שמה של בתו, לטענתה כדי לצבור כספים לפנסיה, לא נעלמו מעיניהם של ראשי רשות המסים, שפתחה בבדיקה ובחקירה בעניין.

הדר מוכתר (צילום: איתמר כהן)
הדר מוכתר (צילום: איתמר כהן)

מרציאנו הגיבה לכך בעמוד הטוויטר שלה: "רשות המיסים פתחה בבדיקת העסקה לקניית הדירה של הדר מוכתר. עדים זומנו. ההערכות הן שהראיונות שלה אתמול הצביעו בבירור על עסקה פיקטיבית". בציוץ אחר שלה הוסיפה מרציאנו: "מצד שני יש לא מעט פופוליזם בפתיחת הבדיקה הזאת. רישום דירה על שם ילד הוא תכנון מס נפוץ מאוד. אז מה פתאום חוקרי המס נזכרו עכשיו? בעיקר בגלל הרעש התקשורתי והראיונות שלה שהצביעו על עסקה פיקטיבית (לא גרה בדירה, שכר הדירה משולם להוריה וכו')".

כזכור, אמש כתבה מוכתר בחשבון הטוויטר שלה כי אבא שלה קנה את הדירה הזאת מכספי הפנסיה שלו. "אבא שלי הולך להיות עני בגלל שהוא דואג לילדים שלו. הדרך היחידה שלי להשיג דירה זה בירושה. אני לא רוצה להרוס לאבא שלי את הפנסיה שלו. לכן אני נלחמת, אני רוצה דירה משלי, לא מכספי הפנסיה של אבא שלי", ציינה.

מוקדם יותר היום, שוחח ראש לשכת יועצי המס, ירון גינדי, עם ענת דוידוב וגולן יוכפז ב-103FM והתייחס לדברים. בפתח דבריו טען כי זה לגיטמי שהורים יקנו לילדים שלהם דירה, אך "זה לא לגיטימי כאשר הם עושים זאצ, שזה לא באמת אמיתי ובעצם מסבים את ההכנסות של הילדים אליהם". לטענתו, "ברגע שהדירה היא על שמה של הדר אך היא לא מקבלת את שכר הדירה יש כאן הסבת הכנסות".