העונה החדשה של "משחקי השף" החלה ואל שולחן השופטים הצטרפה גם תמר כהן צדק, שפית מסעדת "קוצ'ינה הס 4". איריס קול שוחחה בתוכניתה ב-103FM עם השפית הידועה על השתתפותה בתוכנית ועל מקומן של נשים בעולם המסעדנות שברובו גברי.

"להאמין שאתה לא משחק": אסף גרניט חושף את הסוד להצלחה טלוויזיונית‎‎

תחילה השיבה לשאלה מדוע מקצוע המסעדנות נחשב גברי, והשיבה: "אני לא חושבת שהבעיה היא רק במטבח או רק במסעדנות. אם נסתכל באופן כללי על הכול, אז זה ככה".

עם זאת, ציינה כהן צדק: "אני חושבת שיש שינוי תנועה, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדות הפיזיולוגיות והאנושיות. אנחנו נשים, וכשהפכתי להיות אימא, אז הדבר הכי חשוב בעולם הפך להיות הילדים שלי ולא המסעדה שבה עבדתי".

לדבריה: "בסדרי העדיפויות אנחנו מפסידות, כי אם אנחנו רוצות להיות עם המשפחה, אז לעבוד במטבח בסופי שבוע, בערבים ולא להיות עם הילדים זאת בעיה. אני הצלחתי למצוא לעצמי איזושהי דרך ביניים, אבל זה לא פשוט. מי שרוצה להיות אימא, עבודה כזאת תובענית זה לא קל".

בהמשך התייחסה כהן צדק להשתתפותה בתוכנית הריאליטי: "בסך הכול זאת הייתה בשבילי חוויה מדהימה. כל כך נהניתי מכל יום צילום. אלה ימים שהם אינטנסיביים, קמים מוקדם בבוקר וחוזרים מאוחר בלילה, ואלה טעימות וקרבות ואודישנים והדחות, הימים מלאי אמוציות, אבל זו הייתה חוויה שלא הייתי מוותרת עליה בחיים".

לסיום אמרה: "והשופטים, מושיק ואסף ורז ותומר ויוסי, כולם באמת נכנסו לי ללב והפכנו להיות משפחה. אני חייבת להגיד שלא הרגשתי 'האישה'. הפלטפורמה הביאה טבחים ושפים שהגיעו למקומות מדהימים. אני חושבת שהם (המתמודדים) יודעים שזאת הזדמנות שהם לא רוצים לפספס פשוט".