סרט נהדר: "ארץ נהדרת" הפכה לתוכנית הדגל של קשת 12 והיא משודרת כבר 20 שנה על המסך שלנו. לפני כחודש, התייצבו כל כוכבי תוכנית הבידור לדורותיה באולפני הרצליה, למפגש מחזור ייחודי של פעם ב-20 שנה, לצורך צילומי סרט דוקו מיוחד שישדור ביום שני אחרי החדשות - והערב התוצאה מגיעה אל המסך.

בין הנוכחים בלטו כוכבי העבר שכבר לא נמנים חלק מהקאסט ביניהם הבדרנים אורנה בנאי, מאור כהן ודב נבון שפגשו את כוכבי ההווה של תוכנית הסאטירה, אייל קיציס, שני כהן, ירון ברלד, אלי פיניש, מריאנו אידלמן, אסי כהן, יובל סמו, ליאור אשכנזי, תום יער, ערן זרחוביץ, רועי בר נתן, גיה באר גורוביץ ואחרים.

המפגש המיוחד הצטלם לסרט דוקו מיוחד שישודר הערב בקשת 12 ויתעד 20 שנות סאטירה ויצירה, לרגל עליית העונה ה-20 במספר של התכנית בקרוב.

בהצצה לגולשי "מעריב אולניין" נפגשו באולפן משתתפי העונה הראשונה, קיציס אמר: "זה הנבחרת שפתחה את העונה הראשונה של התוכנית! כאילו מרגיש לי שזה לא אחראי לתת רק לנו לעשות את כל התוכנית, כאילו אין מספיק אנשים בשביל כל התפקידים", ודב נבון הוסיף: "יש לי סחרחורת מהלחץ עכשיו, כי הוא אמר 'איך נתנו לנו לעשות את זה'".

בסרט, האנשים שעומדים מאחורי התכנית – היוצרים, הכותבים וההפקה – יחשפו סיפורים מאחורי הקלעים שנשמרו עד כה בחדרי הכותבים, האיפור והעריכה, וכעת צפויים לצאת לאור לראשונה.