חיים הכט חוזר: העונה החדשה של "יצאת צדיק" צפויה לצאת הערב (חמישי) לדרך בהובלת חיים אתגר. התוכנית, שחושפת בעלי מקצוע צדיקים לצד אלו המנצלים את תמימותם של הלקוחות לרעה. בנוסף, חיים הכט, מי שהגיש את התוכנית במשך שנים רבות, יופיע בפרק בהופעת אורח.

"יצאת צדיק" הפכה במרוצת השנים לתו תקן בכל הקשור ליושרה ולאמינות של אנשי מקצוע, ויצרה קוד אתי למדידת יחסי אמון בין הלקוח לבין נותן השירות. הערב, בפרק פתיחת העונה, שלוש שנים מאז הפעם הקודמת, חיים אתגר וחיים הכט מאחדים כוחות, בכדי לבדוק האם ראש כנופיית המגנטים שהופיע ב"יצאת צדיק" ונכנס לכלא לפני כחמש שנים יהיה נוכל או צדיק?

בהצצה לפרק אומר אתגר להכט בשיחת וידאו: "מדובר בעבריין המושע אריאל ברוכים, מכנופיית המגנטים, עמד בראש כנופיית נוכלים שעקצו קשישים בעשרות אלפי שקלים, הוא השתחרר מהכלא לאחרונה ואני לא מאמין שהוא חזר לתחום, אתה זוכר את האיש". 

הכט משיב: "מה זה זוכר? מגה נוכל האיש הזה, אני בחיים לא אשכח שלכדנו אותו בסוף באיזה מגרש חניה בחולון, הוא אפילו לא מצמץ, הוא צחק לי בפנים. אבל כל נבל, בא יומו, בסוף תפרנו אותו חזק. זו הייתה להקה של טורפים אלימים, זה היה ''ברוכים והכנופייה'. הם צדו קשישים וקרעו אותם בלי רחמים, הם לא רק שדדו את הקשישים, הם גם רמסו את כבודם, אנחנו פגשנו אנשים מפורקים".