חמישה חודשים בלבד אחרי שסיימה את העונה ה-19 שלה, הנבחרת של "ארץ נהדרת" מתקרבת אל הרגע עבורו היא כונסה שוב לעונה ה-20 - הבחירות לכנסת. לקראת יום הבחירות שיתקיים ביום שלישי הקרוב, ה-1.11 בתוכנית הסאטירה של "קשת 12" הכינו את התותחים הכבדים.

בקטע ששוחרר לקראת שידור התוכנית הערב, אחרי החדשות ב"קשת 12", דמותו של יאיר לפיד, בגילומו של אלי פיניש, מתייחסת לראיון שקטעה ליהיא לפיד ב"חדשות 13", כאשר נשאלה על שירותו הצבאי של בעלה: "אתם מתעסקים יותר מדי במה שקרה עם ליהיא. אתם הרי לא מצפים שאשת ראש הממשלה תחשוף את עברו הצבאי, הכל כך רגיש של בעלה". כשהמראיין מנסה למחות ולומר: "אבל אתה היית כתב צבאי ב'במחנה'", לפיד קוטע אותו ונפרד במילים: "שלום לכן!".

דמותו של יאיר לפיד בגילומו של מראינו אידלמן, ארץ נהדרת. באדיבות קשת 12

בקטע נוסף שיצא לקראת השידור הערב, אילה חסון מזמינה את הצופים לאולפן התוכנית שלה "המטה המרכזי" במילים: "ערב טוב, ערב טוב לכם. ארבע דקות לשמונה, שתפו בכל הכוח, אני וחברי ה'באטל' כבר מוכנים לעימות, הצטרפו אלינו".  

דמותה של אילה חסון, בגילומו של יניב ביטון, ארץ נהדרת. באדיבות קשת 12

גם דמותו של אייל ברקוביץ' הגיעה למסך, ובקטע ששוחרר לקראת התכנית הוא אומר: "מה המצב? ראיתי את המשחק אתמול של חיפה, נגד פסאז', מה זה הבזיון הזה? חטפו שבע חתיכות! מה זה התוצאה הזו, זו תוצאה של פלייסטיישן. זה ביזיון! כולם שם נתנו להם גולים, באיזשהו שלב המעסה עלה וגם נתן להם איזו שלישייה, נראה לי. ביזיון! פעם הבאה אני עולה לשחק, אני חוזר. עשר!".

דמותו של אייל בקרוביץ' בגילומו של ערן זרחוביץ', ארץ נהדרת. באדיבות קשת 12