הבחירות לכנסת ה-25 מתקרבות בצעדי ענק, ועם ישראל ייצא אל הקלפיות ביום שלישי הקרוב, ה-1.11. ראשי המפלגות מתכוננים במרץ, בעיקר ברמה התקשורתית ומגיעים אל אולפני הטלוויזיה. אמש, ראש הממשלה ומייסד ויושב ראש מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד, התראיין בשלושת ערוצי הברודקאסט.

לפיד מבהיר: "מהיום הראשון שיצאנו לבחירות אמרתי - המשותפת לא יהיו בממשלה"

בשנים האחרונות הצפייה בחדשות בישראל נמצא בירידה - כך עולה מנתוני ועדת המדרוג, ונראה כי אנשים צורכים את החדשות שלהם יותר ויותר מרשת האינטרנט. נראה כי אפילו הריאיון עם ראש הממשלה לא הצליח להקפיץ את נתוני הצפייה.

אמש, המהדורה של "חדשות 12", בהגשת יונית לוי השיגה 13.3 אחוזי צפייה ו-351 אלפי צופים בלבד,  המהדורה של "חדשות 13" ,בהגשת הילה קורח ואודי סגל השיגה נתון נמוך בהרבה - 5.7 אחוזי רייטינג ו-151 אלפי צופים, ואילו מהדורת "חדשות כאן 11" בהגשת  מיכל רבינוביץ, לא הייתה רחוקה ממנה וקיבלה 4.2 אחוזי צפייה ו-118 אלפי צופים. בסך הכל, נראה כי הראיונות עם לפיד לא הצליחו להרים את נתונים הצפייה באף אחד מהערוצים.

בשעות הפריים טיים, "קשת 12" הובילה את הערב עם "ארץ נהדרת" שקיבלה 17.2 אחוזי צפייה ו-462 אלפי צופים, "רשת 13" שידרה פרק נוסף של "משחקי השף" וגרפה 11.8 אחוזי רייטינג ו-309 אלפי צופים וכאן, ששידרה את "המפקדת" הסתפקה ב-2.6 אחוזי צפייה ו-79 אלפי צופים.