גם אתם התמכרתם ל"הלוטוס הלבן"? אם לא, הגיע הזמן שתפקדו את מסך הטלוויזיה הקרוב לביתכם, והצטרפו דרמה הקומית הסאטירית שכבר כבשה את ישראל. אילן קפרוב ("וואלה") שוחח עם איריס קול ב-103FM וסיפר המנגנון בה שכל כך עובד.

"החידה הגדולה היא מי הולך למות, אנחנו מתחילים מזה ויודעים שזה יקרה, הרעיון הוא שמדי שבוע אנחנו מתבשלים עם מה שקורה ויש כל מיני תיאוריות, מחשבות ורמזים", טען. "היא קצת כבדה, אני לא מרגיש שהייתי יכול לגמוע ארבעה פרקים ברצף. זה עובד מאוד חזק על הצדדים היותר מכוערים באנושות, אלו שאנחנו פחות אוהבים לדבר עליהם או להראות אותם, מצבים שאנו פחות מעדיפים לראות על עצמנו או על אחרים. זה חלק מטרנד של השנים האחרונות".



בהמשך, הוסיף: "אני לא חושב שיש לנו כלים להתמודד עם הפערים החברתיים הנוצרים בעולם, והדרך שבה תעשיית הבידור הצליחה למצוא היא להגחיך אותם או לאפשר לנו לצחוק עליהם, להרגיש טוב מול עשירים כשמראים אותם במובן הריקני שלהם. ברור שהכל פה בא מתאגידים ענקיים שמרוויחים כסף, אך הצלחת הסדרות היא כן מהחוויה הזו שיש לנו רגע אחד שבו אנו מרגישים קצת נעלים מול האנשים החזקים הללו".

בסיום דבריו, הדגיש קפרוב: "הסדרה מתנהלת אותו דבר גם בעונה השנייה, יש איזשהו קטליזטור שמתחיל לייצר את כל המתח או הרגעים שאנו אומרים לחוות. 'הלוטוס הלבן' גם יפה וגם כתובה בצורה נפלאה, היכולת של הסדרה להוציא מאנשים את הגועל שלהם ועדיין לגרום לנו לאהוב אותם או להזדהות איתם, זה משהו מדהים".

עזרה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש