העיתונאית רינה מצליח פרשה בתחילת השבוע מחברת החדשות, זאת חודשים ספורים לאחר עזיבתה את "פגוש את העיתונות", אותה הגישה במשך כתשע שנים. על פי הדיווחים, הסיבה לעזיבתה היתה נתוני הרייטינג, אך הקלטות שפורסמה היום (רביעי) מעלה שאלה האם הסיבות היו אחרות לחלוטין.

לאחר עימות עם רינה מצליח: חה"כ מהליכוד עזב את האולפן | צפו
"את מצדיקה טרור?", "תסתום ת'פה שלך!": העימות בין רינה מצליח לבועז ביסמוט יצא משליטה
סערה בשידור: מה גרם לרינה מצליח להתפוצץ על מירי רגב?

בתיעוד שפורסם, ונלקח מתוך שיחה שנערכה במסגרת שבתרבות שהנחתה אשת ערוץ 14 נוה דרומי, יממות לפני הבחירות ולפני פרישת מצליח, העידה הפרשנית על הסיבות בגללן עזבה, ותקפה את הקולגה עמית סגל. במקביל, היא הביעה תסכול מהמתרחש בחברת החדשות.

בין היתר, מצליח אמרה: "כל העיתונאים יצאו להגנת ערוץ 14, אף עיתונאי ימין לא יצא להגנתי כשאנשי ביבי שחטו אותי וכתבו 'רצוח את רינה מצליח' בתחנות רכבת. אני ישבתי באולפן שישי ויצאתי להגנת ערוץ 14... יש פה כוח של ממשלת נתניהו לסתום פיות לעיתונאים באופן הכי מובהק, ולא רק להם. יש להם כוח לפגוע בעיתונות החופשית, בפרקליטות, במשטרה, בבתי המשפט".

נוה דרומי טענה מנגד שזה נכון שיש עיתונאי ימין, אבל "סוגרים אותם בגטו בערוץ 14". בתגובה, מצליח הרימה את קולה, ואמרה: "עמית סגל ממש בגטו. עמית סגל הוא העיתונאי הכי משפיע בישראל. והוא ממש לא לבד. רוצה לספור? רק אצלנו יש את עפר חדד, סיון רהב מאיר, יאיר שרקי ויש עוד שאני לא רוצה לנקוב בשמם כי הם לא יצאו בעצמם מהארון הימני.... תקשיבי לסגל, הוא העיתונאי הכי בולט אצלנו שמקבל הכי הרבה זמן מסך....".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

"על מה את מדברת? אני יצאתי מפגוש את העיתונות כדי שעמית סגל ייכנס גם לפגוש את העיתונות כי לא מספיקות לו כל התוכניות האחרות. על מה את מדברת? ערוץ 12 הוא ערוץ ימני מובהק, עם יתרון גדול לימין, כולל עורכי התוכניות שלנו שכולם ימניים".

דרומי הביאה כדוגמה את אמנון אברמוביץ, ערד ניר ודני קושמרו - שאינם ימניים, ומצליח השיבה: "זה נכון. אנחנו עדיין לא ערוץ 14 ויש אצלנו מקום לדעות נוספות".