גל עזיבה? הכתב המדיני ולענייני חוץ של ערוץ 14, נתי לנגרמן, הודיע הערב (שבת) על עזיבת הערוץ. בציוץ שכתב בטוויטר, מסר כי "בשבועות הקרובים אסיים את עבודתי ככתב המדיני ולענייני חוץ של ערוץ 14. כך הודעתי למנהליי, כך תכננתי, וכך בחרתי. מפרסומים ראשונים, למאבקים במתנגדי החיסונים ולשער מגזין אחד שניסה לפגוע בי אישית - ניסיתי לבחור בטוב. אודה לעובדות ולעובדי הערוץ (חלקם חברים!) ובמיוחד לעורך הראשי יורם כהן".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

עזיבתו של לנגרמן מגיעה זמן קצר לאחר שהכתב המשפטי של הערוץ, אברהם בלוך, הודיע גם הוא על עזיבתו. בהודעה שכתב בטוויטר, מסר: "הודעתי מוקדם יותר החודש לערוץ  14 כי החלטתי לסיים את תפקידי ככתב המשפט של הערוץ. בהתאם לכך, אסיים את תפקידי מיד לאחר חג שמחת תורה. אני מבקש להודות להנהלת ערוץ 14, חברי הכתבים, צוותי התוכן והצוותים הטכניים. אעדכן לגבי המשך דרכי".

כזכור, לנגרמן טען בחודש שעבר כי הוא וצוות העובדים של ערוץ 14 לא הורשו להיכנס לאולם מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה יאיר לפיד ושר הביטחון בני גנץ בנושא הסכם הגבול הימי עם לבנון, מסיבות שאינן ברורות. "אנחנו לא נמצאים באותו אולם של מסיבת העיתונאים, זאת מכיוון שעובדיו בחרו לעכב את הצלם שלנו מסיבה שאיננה ברורה במשך כשעתיים. משלוח של המבורגרים נכנס לפני שסיימו והמשיכו לבדוק את הציוד שלו. זה מצער מאוד, וגם מדאיג ומעורר לא מעט סימני שאלה", אמר.