רגע לפני סיום העונה השנייה של "המפקדת" (פרק אחרון ישודר הערב) כאן מודיעים: הסדרה תמשיך לעונה נוספת.

רק התחיל, והנה אני מכריזה: העונה השנייה של "המפקדת" אפילו טובה יותר

אחת הסדרות האהובות והמדוברות של "כאן" בתקופה האחרונה מסיימת עונה שנייה, ורגע לפני שידור הפרק האחרון, בתאגיד מודיעים על עונה נוספת.

"המפקדת" היא דרמה קומית המתרחשת בבסיס טירונות בו חבורת נערות (טירוניות ומפקדות) עוברות מסע התבגרות בחסות צה"לית.

העונה השנייה המשיכה את אירועי העונה הראשונה של מחלקה 3 פלוגת געש, וזכתה לשבחי המבקרים ואהדת הקהל. דמויות חדשות ניסו לערער את הסדר הקיים ואילצו את הגיבורות להתמודד מול יחסי כוחות מורכבים מתמיד, מול האבסורד של המערכת, ומול השאלה הנצחית - מהי מפקדת.

במחזור הנוכחי הגיעו אל מחלקת הטירונים חבורת עתודאים, ששינו את הדינמיקה במחלקה ובבסיס והכתיבו סדר צבאי חדש. מה צפוי לקרות בעונה הבאה?

בסדרה מככבים לצד אלונה סער גם נועה אסטנג'לוב, כרמל בין, נועם לוגסי, מיכאל זפסוצקי, דור הררי, מיה דגן, אדם גבאי, יואב רוזנברג, מיה לנדסמן ורבות נוספות.

מפיקי הסדרה, נעמי לבארי וסער יוגב, מבלאק שיפ הפקות סרטים: "בעונתה השניה, צעדה המפקדת רחוק עוד יותר ולכל אורך העונה המשיכו הצופות והצופים לחבק את הסדרה ולדון בה; הן בנושאים שהוצפו בה והן בצורת העשייה שדחקה את גבולות המדיום הטלויזיוני לכדי יצירה שהיא בו בעת בידורית ומעמיקה כפי שטלויזיה איכותית אמורה לעשות. אנחנו, יחד עם יוצרי הסדרה מתרגשים ומצפים להמשיך לעונה השלישית בשיתוף פעולה עם התאגיד".