העונה החדשה של "משחקי השף" הגיעה לשיאה עם השלב שכולנו חיכינו לו - שלב קרבות המטבח. הפעם שישה שפים ו-18 משתתפים מתחרים על התואר הנחשק. איריס קול שוחחה ב-103FM עם השף מושיק רוט על העונה החדשה ועל כך שהתנ"ך הקולינרי, מדריך המסעדות "מישלן", צפוי לחלק כוכבים גם למסעדות ישראליות בקרוב. 

ברשת 13 לא ציפו לזה: הנתון המאכזב של משחקי השף

"זה השלב האהוב עליי למעשה", הודה רוט בפתח השיחה. "גם אם אני לא תמיד מנצח אין מה לעשות, אנחנו טבחים, אנחנו אוהבים את הקרבה, החיכוכים ואנחנו אוהבים לבשל. למרות שאנחנו לא באמת מבשלים ב'משחקי השף', זה המטבח ואין מה לעשות זה המקום שאתה אוהב הכי הרבה".

עוד התייחס השף רוט לחברת נבחרתו - תמר: "למראית עין נראה שלא, אבל תמר ואני, שנינו מגיעים מאותם עולמות. אני לא הכרתי ממש את תמר לפני שפתחנו את העונה. החיבור הזה, חיבור מושלם. 2 קצוות - אותה שפה".

"העונה האחרונה, באמת המתמודדים בה זה מובילי מסעדות וסו שף. אני יכול להגיד בוודאות שזה הדור החדש. אני מסתכל על 'משחקי השף 1', 'משחקי השף 2', אני רואה את האנשים שגדלו משם. זה הדור, אין מה לעשות. 'משחקי השף', זה כל היופי של התוכנית הזו - היא מעבר לתמהיל חברתי, זה תמהיל של קולינריה ישראלית מתפתחת, קולינריה שגדלה וצומחת", הדגיש, והכריז: "אני צופה להם עתיד".

באשר למדריך המסעדות "מישלן", אמר: "שמעתי את השמועה ונראה לי שכן. אם שר התיירות מדבר על זה, הוא נתן פה ראיון, והוא אמר שהוא סוגר את התנאים. אני מבחינתי החלום שלי כרגע זה להכין את עצמי. כמו שעשיתי עלייה למשפחה הנפלאה שיש לי, עשינו עלייה רגע אחרי שהקורונה פרצה, אני מדבר על לעשות עלייה למסעדה שלי לתל אביב. כמובן שאם 'מישלן' יגיעו לארץ זה עכשיו להתחרות לקבל את הכוכבים שלי חזרה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו, 103FM.