חברת ההפקה וההפצה הבינלאומית ADD מכרה את "אופוריה", סדרת הדרמה של HOT, לחברת ההפקה הגרמנית Zeitsprung Pictures ("תומאס היקר") להפקת גרסה מקומית של סדרת המקור המצליחה.

תעשיית הטלוויזיה הישראלית ממשיכה לכבוש את העולם: אחרי אינספור סדרות מקומיות שנמכרו לשידור והפקה ברחבי הגלובוס, הסדרה "אופוריה" שכבר הופקה בגרסה אמריקאית - בדרך לחידוש גרמני. התסריטאים ג'ונאס לינדט ("לחץ") ופולינה לורנז ("לחץ", "בלי לשמור טינה") יהיו אמונים על כתיבת הגרסה הגרמנית.
 
"אופוריה" של HOT עוקבת אחר קבוצת תיכוניסטים אשר מנווטים בין נבכי האהבה והחברות בעולם של סמים, מין, טראומות ורשתות חברתיות. הסדרה נוצרה במקור על-ידי רון לשם ודפנה לווין והופקה על-ידי טדי הפקות עבור HOT. חברת התוכן ADD אחראית על הפצת הזכויות הבינלאומית של הפורמט והסדרה.
 
מ-HOT נמסר: "אנחנו שמחים שההצלחה העצומה של 'אופוריה' ממשיכה להדהד ברחבי העולם, ונרגשים מאיחוד הכוחות החדש. נמשיך לייצר תוכן איכותי שיסב גאווה למדינת ישראל בקרב קהלים חדשים ומדינות חדשות".


 
מייקל סוביגנייר, יו"ר ומפיק ב-Zeitsprung Pictures, ולנארט פוהליג, מפיק ב-Zeitsprung Pictures מסרו: "'אופוריה' היא אחת מהסדרות הגדולות והמצליחות בעולם ואנחנו מתרגשים לפתח גרסה גרמנית לסדרת ההתבגרות הייחודית הזו יחד עם התסריטאים הנפלאים ג'ונאס לינדט ופולינה לורנז. אנחנו מאמינים שהנושאים האוניברסליים מולם עומד דור ה-Z כגון זהות, מחלות נפשיות, התמכרות ומיניות, אותם הם צריכים לצלוח בעוד מופעל עליהם לחץ להצטיין ולהביא תוצאות, דורשים הסתכלות דרך עין מקומית – במקרה הזה, דרך נקודת מבטם של מתבגרים גרמנים. דור ה-Z לא מובן מספיק בגרמניה ופעמים רבות מתבלבלים לחשוב שהוא רגיש ופסימי יתר על המידה, אבל כדור הם חשים שהם נותרים לבדם עם המשימה להציל את העולם – בעודם מתמודדים עם הרשתות החברתיות, הציפיות הגבוהות של סביבתם והעתיד העגום שמצפה להם".
 
הדס מוזס-ליכטנשטיין, מייסדת ומנהלת התחום הבינלאומי ב-ADD, מסרה: "כבר מההתחלה זיהינו ש'אופוריה' אשר מתארת את חוויותיהם של הצעירים באופן אותנטי תהדהד אל מעבר לשוק הישראלי, דבר שבולט במיוחד בגרסה האמיצה והמרתקת של HBO. על אף הייחודיות שלה, הנושאים וקווי העלילה בסדרה נוגעים בקהלים מתבגרים בשווקים רבים מסביב לעולם. אנחנו מתרגשים לראות כיצד הגרסה הגרמנית תביא פרספקטיבה חדשה לקהלים הצעירים".