בערב הסיום של פסטיבל הסרטים הבינלאומי של גואה שבהודו הגיע אחד מרגעי השיא שלו, בהקרנת הבכורה האסייתית של הפרק הראשון מהעונה הרביעית של הסדרה "פאודה", כשיוצריה ליאור רז ואבי יששכרוף התקבלו בהתלהבות על ידי הקהל, בחברת בכירי נטפליקס וכוכבים מקומיים.

רז ויששכרוף הבטיחו לפתח סדרות נוספות בשיתוף עם מפיקים מקומיים, במסגרת מה ששר ההסברה ההודי הגדיר ברית הפקה בין הודו לישראל. רז התרשם מקבלת הפנים של הקהל ומהבקיאות שגילה בסדרה. "זה עבורנו כבוד גדול וסימן לבאות. אנחנו מאוד מעוניינים בקשר הזה", אמר.

'שלום. אנחנו אוהבים אתכם', קרא בעברית שר ההסברה של הודו לעבר המשלחת הישראלית לפסטיבל, כשאנשי "פאודה" עלו לבמת טקס הסיום, כדי לשמוע את שבחי שיתוף הפעולה עם ישראל לקול תשואות הקהל.

גרסה מקומית של "פאודה" כבר עלתה השנה בהודו. שמה "תענב" והיא מתרחשת בקשמיר, מקום ההתנגשות העיקרי בין ההינדים למוסלמים.
בהקשר זה, הסרט "תיקי קשמיר", שעוסק בפרשת טבח אכזרי שערכו המוסלמים באלפי הינדים מקומיים, זוכה להצלחה גדולה בהודו. "זוהי השואה שלנו", אמר ל"מעריב" איש תעשייה בכיר. מתנגדי הסרט אומרים כי הוא מנוצל על ידי הממשל הלאומני של הודו ומעלה שוב את המתיחות הבין־עדתית במדינה.

ההערצה לישראל כרוכה גם בנימה הלאומנית שכובשת לה מקום בפוליטיקה ובציבור ההודים, במה שנראה כמאבק משותף נגד המוסלמים. סש אדיבי, התסריטאי והשחקן הראשי בסרט "המייג'ור", על חייו ומותו של מפקד ביחידה ההודית ללוחמה בטרור במתקפת הטרור במומבאי ב־2008, אומר שקיבל תגובות נלהבות מישראל, שם ראו את הסרט בנטפליקס.

מוטיב השואה עומד במרכזו של הסרט האיראני "מלחמת העולם השלישית", שכבר זכה בפרסים בפסטיבל ונציה ושבמרכזו אדם המגלם את תפקידו של אדולף היטלר בסרט איראני על רקע השואה ומחנות הריכוז וההשמדה. אנשי הצוות האיראנים סיפרו ל"מעריב" כי השואה אינה אומרת היום דבר לקהל האיראני.