נראה כי בעקבות ההצלחה הפנומנלית של "חתונה ממבט ראשון", בערוצים המסחריים התאהבו בתוכניות האהבה, והחלו להפיק אותן כפטריות לאחר הגשם. אמש, ערב אחרי ירידת פורמט השידוכים שלא צלח, "הקבוצה", השחקנית והמגישה סיגל שחמון כיכבה בתוכנית המציאות החדשה, "דייט להביא הביתה", ששודרה ב"קשת 12", במהלכה היא מנסה למצוא זוגיות. 

"דייט להביא הביתה" מתרחק מגבולות המיינסטרים של מחפשי הזוגיות, וזה פשוט עובד

הפורמט של התוכנית החדשה "דייט להביא הביתה": רווקה אחת מפורסמת בוחרת שני רווקים לצאת איתם לדייט ראשון משותף, אבל לא כמו שחשבתם - היא תצא עם שניהם יחד לארוחה משפחתית יחד עם המשפחה והחברים כדי שיעזרו לה להחליט עם מי היא תמשיך לדייט שני. סיגל אכן בחרה שידוך לא מוצלח, אך נראה כי התוכנית עצמה לא הייתה הצלחה מזהירה בתחום הרייטינג.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"דייט להביא הביתה" ניצחה אמש את המירוץ ברייטינג והפכה לתוכנית הנצפית ביותר, אך הנתון שהשיגה היה צנוע יחסית - 10.5 אחוזי רייטינג ו-282 אלפי צופים. מול שחמון, "משחקי השף" של "רשת 13" שהציגה את פרק ההדחה השלישי קיבלה 7.9 אחוזים ו-218 אלפי צופים, ו"כאן" ששידרה את "טאבו" עם חנוך דאום קיבלה 5.3 אחוזים ו-123. נראה כי תקופת המונדיאל בה הצפייה בכל התוכניות שאינם משחקי כדורגל, משפיעה גם על הימים בהם לא משודר משחק, ונראה שכל נתוני ליל אמש היו חלשים יחסית.

ברצועת החדשות, הובילה אמש מהדורות "קשת 12" שקיבלה 13.3 אחוזי רייטינג ו-400 אלפי צופים, ובכך עקפה את "דייט להביא הביתה" ששודרה בשעות הפריים טיים, וכמובן גם את מהדורת "רשת 13"  שקיבלה 6.2 אחוזי רייטינג ו-186 אלפי צופים, בעוד מהדורת החדשות של "כאן 11" קיבלה 4.9 אחוזים ו-120 אלפי צופים.