עורקת למתחרים? עיתונאית ופרשנית "חדשות 12" לשעבר, רינה מצליח בת ה-66, הודיעה בתחילת החודש כי היא פורשת מחברת החדשות. במכתב ששיגרה לעובדי החברה, היא נפרדה מהם בהתרגשות, וכתבה: "הגיע הזמן לפרוש". לאחר שהצטלמה לסדרה של הוט בתפקיד מכשפה, עולה על הפרק תפקיד חדש ומסקרן, בערוץ המתחרה למקום עבודתה בעשורים האחרונים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

על פי הצעה שעלתה בפני קברניטי "רשת 13" מאחת מחברות ההפקה, מצליח עשויה להיכנס לתפקיד חדש - מעין "בוררת" טלוויזיונית בעניינים שונים שמגיעים לפתחה, בפורמט הדומה לתוכנית האמריקאית "השופטת ג'ודי", שרצה במשך 25 שנים ברשת CBS. 

עדיין מדובר בהצעה ראשונית בלבד, ולא ברור אם הפרויקט יבשיל לכדי תכנית טלוויזיה שתעלה לאוויר, שכן ערוצי הטלוויזיה נוהגים לקבל הצעות רבות שכאלה, מחברות הפקה שונות. 

כזכור, בשנת 2007 עלתה בערוץ 2 תכנית בעלת רעיון דומה, "מרגול שופטת", שבמסגרתה הזמרת מרגלית צנעני פתרה סכסוכים "אמיתיים" בין אנשים "אמיתיים" על פי "חוקי מרגול", כדבריה. התוכנית לא זכתה לרייטינג גבוה וירדה עד מהרה מן המרקע.

כאמור, מצליח שפרשה מקריירה של 40 שנות עיתונאות, ממשתתפת בצילומים של "הברווזון המכוער״ (שם זמני) מבית HOT, שאותה יצרו דינה סנדרסון ויובל שפרמן כסדרת ההמשך של ״אורי ואלה״ - כשהיא בתפקיד מכשפה.