משחקי גביע העולם בכדורגל לשנת 2022 מתקרבים אל סופם, והצופים הישראלים נדבקים אל המסך. אחרי תקופה ארוכה בה שודרו משחקי המונדיאל כמעט מדי לילה, בשלב הבתים ורבעי הגמר, עם ההתקדמות לשלב חצי הגמר - שבוע השידורים התפנה - ואהודים חיכו לשלבי ההכרעה סופיים.

אמש, ליאו מסי, אחד משני השחקנים האהובים והמדוברים בעולם (יחד עם כריסטיאנו רונלדו), והיחיד שיגיע לגמר המונדיאל, הוביל את ארגנטינה לניצחון היסטורי, ואל הגמר הגדול של גביע העולם בכדורגל. 

חצי הגמר בין קרואטיה לארגנטינה משך מעל מיליון צופים אל המסכים, והפך למשדר המוביל אתמול בפער גדול מהמתחרים. המשחק המדובר הגיע לנתון מרשים של 32.8 ו-מיליון ו-47 אלף צופים. המשחק שבר את שיאי הצפייה של המונדיאל הנוכחי, וב-2018 עברו את הנתון הזה רק שני משחקים - משחק הגמר וחצי הגמר בין קרואטיה לאנגליה. הדקה הנצפית ביותר היא 21:42 עם 1.174 מיליון צופים ו-36.1 אחוזי רייטינג.

המתחרות בערוצים המסחריים נאלצו להתמודד עם נתח צפייה נמוך במיוחד כאשר "נשות המהפכה" ששודרה ב"קשת 12" קיבלה 7.2 אחוזי רייטינג ו-185 אלפי צופים בלבד ו"רשת 13" ששידרה את "החיים הסודיים של בני ה-4" הסתפקה ב-3.7 אחוזים ו-103 אלפי צופים.