הריאליטי שעלה בתקופת הקורונה וסחף את ישראל, חזר אמש למסך. "הזמר המסכה" חזרה לעונה חדשה ושלישית במספר, השנה פאנל השופטים יכלול את שחר חסון, אופירה אסייג, צדי צרפתי, סטטיק ובן-אל תבורי. בתוכנית, 18 מהאנשים המוכרים בישראל מוסווים בתחפושות ענק מושקעות, יתחרו על השואו הבימתי הטוב ביותר. בשיחה עם רז שכניק ב-103FM סיפר המגיש עידו רוזנבלום על מעטה הסודיות האופף את התוכנית, ההרגשות סביב העלייה המחודשת והלחץ בהקשר טבלאות הרייטינג.

"זה תוכנית שכשבהתחלה שצילמנו אותה לא ידענו איך זה יתקבל, זה משהו כזה מוזר. אני חושב שכשעשינו את זה הרגשנו שאנחנו נהנים ושעושים משהו כיף, ולא בכל דבר מרגישים כך. התוכנית הזאת מורכבת מהמון חלקים, הפאנל, הדמויות, התלבושות, השירים, וזה נדבק נורא יפה. היכולת של כל המשפחה לצפות בזה יחד, הורים וילדים, והלרגיש שי חוויה כזאת - ההורה לא מוותר לילד ולהיפך".

מה החשיפה? יש באמת בפרסום?
"לא רק בדקה הזאת שיש אחלה הפתעה, כל עונה מגיעים יותר ויותר סלבס, אנשים מקשת רחבה. אני לא יודע מי מגיע ונחשף רק ברגע החשיפה והרבה מהמשתתפים מחליטים שהם עושים את זה. אתה לא צריך להסביר לילד למה הוא אמר, וגם ההדחות, בסוף הפרס שלנו הוא גביע".

אז כמה הצלחתם לשמור על דיסקרטיות?
"זו מערכת שעובדת בסודיות מאוד גבוהה כי הסוד הוא המפתח לתוכנית. מה שלמדנו, מעבר לעובדה שיש המון שמירה על סודיות, אנשים מבינים את זה. יש המון אנשים שלוקחים חלק בתוכנית. גם נגיד וגילו לך, עד שלא יורידו את המסכה לא תדע. עדיין המתח נשאר. זו באמת עונה שגם האורחים שהגיעו, אנשים בפנים והם משחקים את המשחק ונורא נהנים. קצת רוח שטות".

מה האתגר שלך פה בעניין היכולות האישיות?
"הדבר שאני הכי מבין הוא להשתחרר יותר בתוך המסגרת. כמו כל משחק, ככל שגובר הניסיון אתה יכול להנות יותר ולגרום לזה להיות יותר מעניין. אני מכיר יותר את האופי של השופטים, יש לך דינמיקה עם כל אחד".

על כמה יש לחץ רייטינג כזה?
"אני שמח שהתוכנית התקבלה ככה, זה כיף להצליח ואני חושב שעשו פה עבודה מאוד טובה. הבאנו פה את התוכנית הכי טוב שיכולנו לעשות, ואת המספרים נשמור למקצוענים".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm