בשבוע שעבר עלתה העונה החדשה של "קארפול קריוקי", כשבפעם השלישית, אודי כגן עולה על הרכב הממותקן ויוצא לנסיעות בלתי נשכחות עם מיטב הזמרות, הזמרים והלהקות בישראל: נינט, מירי מסיקה, רן דנקר, נתן גושן, נגה ארז, עברי לידר, טיפקס, רמי קליינשטיין, יסמין מועלם ועוד רבים אחרים.

בהצצה לגולשי "מעריב אונליין" מתו הפרק בו משתתפים נגה אז ורוסו, מספרת הזמרת על הפעם בה פרצה למשרדי הלהקה הצבאית בה שירתה, והמידע הלא ממש נעים שגילתה שם.

בכל פרק, כגן ואורחיו ייצאו לאתנחתא קלה (טוב, לא תמיד קלה...) ויחוו יחד חוויות בלתי נשכחות: שיטוט בנבכי דיזנגוף סנטר עם נתן גושן, סשן פראי במעגל מתופפים עם רן דנקר, רכיבה על אופניים עם עברי לידר, השלמת שיעור ספורט עם מירי מסיקה, מבחן קואורדינציה שיצא משליטה עם נגה ארז ובליסת ג'אנק פוד עם יוני רכטר. כל אלה מלווים בשירה משותפת של הלהיטים הגדולים של כל אמן, לצד דואטים אקוסטיים חד פעמיים, שבוצעו במיוחד עבור הסדרה. בפרק שישודר מחר ב-21:15 חושפת ארז כמה פרטים מעניינם.

"נבחנתי ללהקה צבאית", סיפרה ארז. "אבל עדיין חשדתי. כל הזמן הסתובבתי שם בתחושה שכולם זמרים הרבה יותר טובים ממני, ויותר מוזיקאים ממני ויותר מוכשרים". "ואז באחת השמירות במדור הפקות בתל השומר, פרצתי למשרד של מדור הפקות וראיתי חוות הדעת על האודישן שלי", חשפה הזמרת. "היה כתוב, 'זמרת בינונית, שמחה לחייל'. וזאת הפעם האחרונה שאני מספרת את הסיפור הזה".

כגן הגיב לסיפור ואמר בהומור: "זה לא פשוט לנו האנשים היפים, נגה. גם אותי לא רצו, את יודעת את מי רצו לתוכנית הזאת? את קובי מידן. גם אני פרצתי למשרדי כאן ואת יודעת מה היה כתוב? 'אודי כגן מראיין בינוני,  תאווה לעיניים".