לפני קצת יותר מחודש נפגשו השחקנים ליום צילום לעונה החדשה של סדרת הקאלט "קופה ראשית", שתעלה בקיץ הקרוב לעונה רביעית ב"כאן 11". לצד השחקנים הקבועים: קרן מור, נועה קולר, דב נבון, יניב סויסה, אמיר שורוש, דניאל סטיופין, יעקב בודו, יגאל עדיקה, אביבה נגוסה, דורית לב-ארי ורבים נוספים, ישתתפו לא מעט שחקני אורח, ובהם: אלברט אילוז, דינה דורון, שושה גורן, תמיר בר, חי מאור, מתי סרי, צחי גרד, דב רייזר, תקווה עזיז ועוד הרבה הפתעות. בשיחה עם מעיין אדם ב-103FM סיפרה מור, על לוח הזמנים הצפוף שלה והצורך לתמרן בין פרוייקטים.

מתי את ישנה? 
״אני מנסה לשלב, אני מנסה גם לישון אבל זו באמת תקופה שאני מאוד מוקירה לה תודה״.

במובנים של קופה ראשית, זה קצת גלגול מחדש עבורך 
״את צודקת מאוד. אני אגיד שני דברים - אחד, זה שאתמול יצאת מאדיפוס וחיכה קהל של בני נוער, זה היה ממש מרגש. עצם זה שהם מחכים זה נורא מרגש, תיכוניסטים. אבל בקיץ שעבר הייתי בפסטיבל ירושלים, בפסטיבל הקולנוע, הייתי שם שופטת. ישבתי בארוחת בוקר במלון וניגשו המון המון ילדים, ואז שלומי אלקבץ, שגם היה שופט, אמר לי ׳תקשיבי קרן, נולד לך עוד דור׳, ופתאום צנח לי האסימון שזה באמת ככה. קופה ראשית נתנה לזה, זה לא מובן מאליו, זה באמת משהו וואו, זה כל כך מרחיב את הלב אני לא יכולה לתאר״. 

מעיין: "ברגע שמבקרים פוליטיקה ושלטון, כמו שעשתה החמישייה הקאמרית, כאילו צבועים אותם בצבעים פוליטיים. בקופה ראשית זה משהו שלא מעורר אנטגוניזם אצל אף אחד. תהיתי אם לפעמים חסר לך ה-'סיי הפוליטי'"

״זה דברים שחסרים לי רק במובן הזה של אני רעבה תמידית כזאתי. אני חושבת שבדרך כלל מה שהיה לי מאוד חזק ב׳חמישייה׳ זה הכתיבה הזאתי, המאוד מאוד מאופיינת, כל כותב היה ייחודי. אבל אני חושבת שגם קופה, עם כל זה שהיא פונה להמון המון קהלים, אני לא הייתי מצליחה אם הכתיבה שלה לא הייתה ׳ללקק את האצבעות׳. אנחנו קוראים את התסריטים ואנחנו מתמוגגים״. 

זה היה עובר היום בחמישייה הקאמרית? 
״אני חושבת שהבעיה של החמישיה היום הייתה דווקא במבט אחר, הרי היו מערכונים של עשר דקות, אני לא חושבת שיש היום סבלנות לדברים האלה״. 

בדיוק מספרים לי שנועה קולר לא התעוררה, רציתי לדבר יחד עם שתיכן
"היא אחת מחברותיי הטובות וזו זכות מטורפת להיות לצידה ואיתה, ואנחנו פשוט חוגגות בצילומים. חשבתי גם שנצליח לדבר יחד הבוקר, אבל היא כנראה הייתה צריכה את זה, היא גדלה". 

סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103FM