ניצן הורוביץ עשה היסטוריה כשהפך ליושב ראש המפלגה הראשון מהקהילה הגאה בישראל. הורוביץ, שהוביל את מפלגת מרצ, היה עיתונאי בעברו, פרשן לעניינים בינלאומיים ויוצר דוקומנטרי, ופעל רבות למען הקהילה הגאה בכנסת. הוא חשף בתוכנית "אינטימי" עם רפי רשף, כי בעקבות כך שהיה בארון במשך עשור קשה לו ללכת מחובק עם בן הזוג שלו במקומות ציבוריים.

בהצצה לגולשי "מעריב אונליין" לתוכנית שתשודר הערב אחרי "עובדה" ב"קשת 12", הורוביץ נשאל אם ההסתרה של זהותו המינית הביאה אותו לדיכאון, לבהלה ולאובדן ביטחון, והוא השיב: "תשמע, אני חושב שאני בן אדם חזק ו... החזקתי את זה בפנים, יש לזה השפעות גם עד היום. היה לי מזל שבאיזשהו גיל, יחסית, יצאתי מהדבר הזה, ולא נשארתי עם הדבר הזה כל החיים. גילויי אינטימיות מאוד מוחצנים אני פחות אוהב, שנים שאתה מחזיק את עצמך, אז אתה עד היום... דברים כמו להתחבק עם בן הזוג, שהיום אתה רואה חבר'ה בכל מיני סיטואציות - חופשי, שזה בסדר, אין שום בעיה. אבל אתה מחזיק את עצמך עשר שנים, אתה מתחנך".

עוד סיפר הורוביץ' בתוכנית על האיומים על חייו בשנים האחרונות, ההחלטה לא להביא ילדים לעולם ועל מה בחייו הוא מתחרט עד היום.