רשת ABC הודיעה כי מגישת הטלוויזיה והעיתונאית האמריקאית הוותיקה ברברה וולטרס הלכה לעולמה הלילה (שבת) בגיל 93. על פי הדיווח, וולטרס, שהייתה האישה הראשונה שהגישה מהדורת חדשות בארצות הברית, מתה "בשלווה בביתה". 

וולטרס, שהקריירה שלה נפרשה על פני חמישה עשורים, הצטרפה לחדשות ABC ב-1976, והפכה למגישת האישה הראשונה בתוכנית חדשות ערב. שלוש שנים לאחר מכן, היא הפכה למנחת משותפת של "20/20", ובשנת 1997, היא השיקה את "The View".

בוב איגר, מנכ"ל חברת וולט דיסני שהיא חברת האם של חדשות ABC, תיאר את וולטרס כפורצת דרך וכמי ש"שברה מחסומים".

"ברברה הייתה אגדה אמיתית, חלוצה לא רק עבור נשים בעיתונות אלא עבור העיתונות עצמה. היא הייתה כתבת מיוחדת במינה שזכתה לרבים מהראיונות החשובים ביותר של זמננו, מראשי מדינות ועד לסלבריטאים הגדולים ביותר ואייקוני ספורט. היה לי העונג לקרוא לברברה קולגה במשך יותר משלושה עשורים, אבל חשוב מכך, יכולתי לקרוא לה חברה יקרה. היא תחסר לכולנו בחברת וולט דיסני, ואנחנו שולחים את תנחומינו העמוקים לבתה, ג'קלין", אמר איגר.

לאורך השנים זכתה וולטרס ב-12 פרסי אמי, 11 מהם על עבודתה במסגרת חדשות ABC.

היא הופיעה כמנחה משותפת של "The View" ב-2014, אך נשארה מפיקה בפועל של התוכנית והמשיכה לעשות ראיונות וספיישלים עבור חדשות ABC.

"אני לא רוצה להופיע בתוכנית אחרת או לטפס על הר אחר", אמרה אז. "אני רוצה במקום זאת לשבת במגרש שטוף שמש ולהעריץ את הנשים המוכשרות - ובסדר, גם כמה גברים - שיתפסו את מקומי".