"פאודה" היא ללא ספק הסדרה הישראלית הכי מצליחה בעולם, כשהיא מככבת כבר שנים במצעדי הצפייה של "נטפליקס" בכל העולם. עם עליית העונה הרביעית של הסדרה בענקית הסטרימינג, פאודה שברה את כל השיאים לתוכן ישראלי אי פעם. בדירוג העולמי של נטפליקס פאודה של "yes" נמצאת במקום החמישי.

מעניין לראות כי פאודה זוכה להצלחה הגדולה ביותר במדינות ערב. כאשר באיחוד האמירויות ובלבנון היא הגיעה אל המקום הראשון. כמו כן כבשה הסדרה את המקום הראשון ביוון. בקטאר היא הגיעה אל המקום השני, בירדן אל המקום השלישי, בטורקיה אל המקום החמישי, במרוקו אל המקום השישי, ובערב הסעודית ואנגליה - אל המקום השמיני.

בראיון ל"מעריב" סיפר רז, בטרם עליית העונה בישראל: "העונה מתרחשת בכמה מדינות, בתוך ישראל, בשטחים - בג'נין, ובבלגיה. זו עלילה שמתפרסת להרבה מקומות. הצוות ודורון מוצאים את עצמם שוב במרדף סיזיפי אחרי טרוריסטים. מצד אחד יש לנו את מאיה, היא דמות מרכזית בעונה הזו, שדרכה אנחנו מבינים את המורכבות של להיות ערבי שגר במדינת ישראל, ערבי ישראלי, ואת המורכבות שבה אנו חיים. ככל שאנחנו מתעמקים בעוד עונה ועוד עונה, אנחנו מנסים להבין ולפרום את המורכבויות במדינה שבה אנו חיים".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

הקאסט של פאודה מדבר. צילום: באדיבות yes, יוני ספיר

"זה בכל מקום שאנחנו הולכים אליו", אמר רז. "סיפור אחד למשל, עידן ואני טיילנו בדובאי, לא יכולנו להסתובב בכלל, בכל מקום אנשים ניגשו אלינו, איראנים, לבנונים, סורי, כוויתים, אמריקאים, מקסיקנים, אינדונזים, הודים. פשוט זה כור היתוך שם, יש שם כל כך הרבה אנשים מכל מיני מקומות".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים

כזכור, בחודש נובמבר האחרון העונה הרביעית של הסדרה, סגרה את הפסטיבל באירוע נוצץ. בעקבות נתוני הצפיה הגבוהים לסדרה ביבשת, הפכו ליאור רז ואבי יששכרוף לכוכבים באיזור ובהודו, דבר שהוביל אותם לחתום על הפקת רימייק מקומי עם כוכבים הודיים.