חלש, מיואש, סקפטי וחסר מוטיבציה. את כל התכונות האלה יכולנו להגיד על כל כך הרבה מתמודדים עד כה במשחק. אבל בעת הזו הם הכי נכונים דווקא לסהר. עד ההדחה של קשתי לא יכולנו להגיד שום דבר מזה עליו. אבל מאז, עברו בתקופה די קצרה המון דברים: הפרינססה הודחה, בריתות התפרקו, בריתות נבנו, וגיא רוזן אחד שעבר שבט והפך להיות שחקן חיזוק בבייבאין (לא שזה עזר במשימה האחרונה, אבל זה בטוח לא יזיק).

משתתפת "הישרדות" חושפת הוכחות: "סהר כהן עבר על החוקים, קבע איתי ברית לפני הצילומים"
שבט בקריסה: אם בבייבאין לא יקבלו החלטה נכונה, יגיעו לאיחוד בשפל | הישרדות

בעבר הלא רחוק החמאתי לסהר על הדרך בה הוא משחק וטענתי כי אתפלא אם הוא לא יגיע רחוק או לפחות לאיחוד. הבעיה, ראיתי אותו בכל המצבים עד כה, חוץ מהפסד אישי. צר לי, אבל עם כל הכבוד לדרך המכובדת שלו במשחק לא נראה שהוא מרפה מההדחה, למרות שהזמן להתגבר על דבר כזה אצל רוב המתמודדים עד היום היה אמור לעבור ממזמן. לסהר אולי לקחו בפועל חצי ממה שהוא היה על האי, אבל ממש לא לקחו את כולו.

הופתעו מהתנהגות של דורין. סהר וספיר בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)
הופתעו מהתנהגות של דורין. סהר וספיר בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)

בכל מקרה, יחסי הכוחות אצל הלוזרים השתנו. קייסי, שהוציאה לפועל את תוכנית המאה שלה, הצמידה אליה את שיקר ואלית, וייתכן שאולי גם את גיא החדש. הדבר הזה משאיר את סהר לבדו ואת מאיה קיי כקול צף. אבל, אם זה לא הספיק לכם ורציתם עוד מהטוב הזה לברית של קייסי, אל חשש, ההפקה כאן כדי לעזור. איזה מזל שדווקא הפעם גיא שיקר עלה לפסגת ההחלטות וקיבל בומבה של רמז לפסלון חסינות.

בשונה מפעמים אחרות, גיא שיקר (שכזכור מעולם לא למד לשקר) עושה סוף סוף את הבלתי ייאמן ומסבן את חברי השבט שחיכו לו עם כל מיני חרטוטים על ארוחה שפספס. כנראה שהרעב של חברי השבט עשה את שלו, כי תכל'ס לא האמנתי שמישהו יקנה את הבולשיט הזה, ועוד בדרך שפשוט מגלה לו את כל הרמזים שהוא צריך למצוא את הפסלון.

גיא שיקר בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)
גיא שיקר בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)

בזמן שהשבט מנסה להתמקד במשימת החסינות הקרובה (שלישית ברצף אם לא טועה), סהר עדיין עסוק במלחמות רגשי מיותרות ונמצא על הכוונת של כמעט כולם. הוא אפילו נמצא על הכוונת של טגאלוג. אני חייב להודות שזה מרגיש שסהר פשוט לא היה איתנו כשקשתי הייתה במשחק. ההדחה הגיעה לה.

במועצת השבט האחרונה כולם הודו (כולל סהר) שהיא הכי עצלנית, כולם הודו (כולל סהר) שהיא הכי בכיינית וכולם הודו (כן עוד הפעם כולל סהר) שהיא הכי מעצבנת. עם כאלה תשובות, איך סהר יכל להיות מופתע? עד מתי הוא ציפה שיעשו טובה וישמרו עליה?

לסיום, הייתי שמח לראות את סהר יוזם איזשהו מהלך מחתרת מסוים שיכול להשאיר אותו בשלב האיחוד בלי אלית ומאיה. צר לי על שתיהן, אבל בעייני קולות צפים במשחק = אתן לא קיימות. בכל מקרה, העיקר שהשבט במועצה הקרובה יבחר נכון, כי אם לא, טייטל הלוזרים יישאר איתם לנצח.