צמד היוצרים והשחקנים חנן סביון וגיא עמיר הספיק לכבוש את ליבם של הצופים הישראלים עם הסדרות המצליחות "מכתוב", "עספור", "מחילה", "פצועים בראש" ועוד, וכעת הם בדרכם לסדרה בינלאומית שתעלה בנפטליקס.

סביון ועמיר יככבו בסדרה חדשה ובלעדית בשם "באש ובמים", אשר צפויה לעלות בקיץ הקרוב רק ברשת הסטרימינג הבינלאומית. הסדרה, שגם שנכתבה ובוימה ע"י סביון ועמיר, צולמה בישראל, פולין וגאורגיה, בהפקת אדר שפרן, רוני אברמובסקי, משה אדרי ודנה שטרן.

בראיון שהעניקו ל"מעריב אונליין" סיפרו השניים על העבודה משותפת: "אנחנו לא אחד בתוך השני, אנחנו נפגשים לעבוד, זה מקום העבודה שלנו, ומה שמנהל את הדבר הזה זה הפרויקט. מבחינתנו העובדה שאנחנו עובדים הרבה שנים יחד רק הופכת את זה ליותר קל, כיפי ונכון", אמר עמיר.

חנן הוסיף כי "דווקא העבודה יחד גורמת לדברים לזוז יותר מהר, אנחנו כבר לא מבזבזים זמן על אגו. בהרבה שותפויות שמנסות להירקם בין אנשים, לפעמים זה מנגן נורא יפה, ולפעמים זה לא מנגן, מכל מיני עכבות שהן אישיות. אם כבר הרווחנו אחד את השני, ויש בנינו את הדיאלוג הזורם הזה, אז השמיים הם הגבול, זה יכול להיות סרט, סדרה, הצגה, או כל דבר".