שבוע האיחוד הגיע ואיתו בלגן אחד גדול. כולם מנסים להבין לאן הרוח נושבת והאם יש להם אפשרות לקחת את המושכות לידיים. שני השבטים הגיעו כשכל אחד מהם עם מטרה משלו: להדיח מישהו מסוים מהשבט המתחרה. על פניו המצב פשוט, לא? אז זהו שבתווך נקלעו לסיטואציה ה"רומיאו ויוליה" של הישרדות.

פרסום ראשון: מי לוהק ל"הישרדות" ובוטל ברגע האחרון ומה הקשר שלו לגל רובין?
פסלונים ושקרים קטנים: בדרך לאיחוד טאגאלוג עוצרים בנקודה אסטרטגית

מצד אחד, טל מורד, בן לשבט טאגאלוג, אשר מעוניינים בהדחתו של גיא רוזן. מן הצד השני, מאיה קיי, בת לשבט בייבאין שמעוניינים בהדחתה של גל. בין השניים נוצר קשר מיוחד שכידוע לנו התפתח הלאה, אך בשלב זה בתוך התוכנית הם הגיעו עם מטרות מנוגדות. את המטרות האלה הובילו המועמדים הפוטנציאלים להדחה בעצמם שדירבנו את חברי השבט שלהם לשעבר לאותו המהלך.

עוד לא ברור כיצד ינהגו "רומיאו ויוליה", אבל האזהרה של גל לגבי מאיה ש"תסנוור" לדבריה את טל נראות כרגע נכונות למדי. מנגד, מתאחדים בשלב הזה זוג נוסף שמעוניין מאוד לשנות סדרי עולם, והם הולכים להיות ככל הנראה בהמשך המשחק זוג ה"נבלים" של הסיפור שלנו. דורין וגיא רוזן. 

דורין בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)
דורין בהישרדות (צילום: צילום מסך רשת 13)

את דורין אין צורך להציג, כולנו מכירים וגם יודעים שאי אפשר לסמוך עליה. גיא רוזן לעומת זאת, היה עד כה מעט יותר שקול בהתנהגותו, אבל הוא ממש לא פראייר. מדובר כאן בצמד השחקנים החזקים ביותר אסטרטגית שיש כאן. עם האיחוד מחדש בין השניים, נוצרו שני גושים. מצד אחד נמצאים רוב חברי שבט בייבאין המקוריים + גיא רוזן, ומן הצד השני חברי שבט טאגאלוג, והייתי אומר שאולי אפילו אלית.

דורין הבינה מיד את המשוואה שנוצרה והלכה חיש חש ליישר הדורים עם סהר. פייר, לא האמנתי שזה יקרה. בטח לא בצורה כזו נינוחה ונעימה מצידה. היא יודעת מה המטרה הבאה שלה במשחק ושומרת את הדחת סהר להמשך. כרגע המטרה היא לפרק את הצמד גל וטל, ובשביל זה צריך לחזור לשבט שכל כך נהנה לסלוד ממנה ומהתנהגותה.

גיא שיקר חוזר לאיחוד בשיא תמימותו. שיהיה בהצלחה (צילום: צילום מסך רשת 13)
גיא שיקר חוזר לאיחוד בשיא תמימותו. שיהיה בהצלחה (צילום: צילום מסך רשת 13)

ועם כל זה לא הספיק לנו, חזרו אלינו בפרק האחרון מספר אנשים שלרובם כנראה לא התגעגענו, המודחים. חייב להודות שאותי זה ממש לא הפתיע, והאמת שהסתכלתי מעט במתח בקרב החזרה שלהם למשחק. רוב החששות היו בעיקר שספיר תחזור (כי אין יותר פרינססות בבית ספרנו) והאמת שגם חשש שמאור יחזור, במיוחד אחרי שאני זוכר היטב איך אפילו דורין נכוותה מההתנהגות האיומה שלו בתחילת העונה.

למזלנו חזר שיקר יקירנו שבא עם רעל בעיניים לנקמה מתוקה, ומציג באיחוד את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב: להראות עד כמה הוא תמים ואין לו מושג במשחק. שיקר, שלא מעוניין בהמשך המשחק של סהר, בחר בו ובטל (שאיתו הוא מעוניין להתקדם) לקרב החיים והמוות בשביל הספורטיביות. הבעיה? זה אחלה וחמוד ליומיים הראשונים במשחק, אבל ממש לא באיחוד. ונקודה לסיום בעניין הזה, אי אפשר שלא לפרגן לו אחרי שעקף את כל המודחים שקטנים ממנו בלפחות 20 שנה. אבל אם הוא לא יתאפס בקרוב, הוא ייצא מהמשחק שוב במהירות.