"אולפן שישי" שידר ביום שישי בערב כתבה של העיתונאי יגאל מוסקו ("חדשות 12") על ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת בראשותו של חבר הכנסת שמחה רוטמן (הציונות הדתית) והדיונים בנושא הרפורמה במערכת המשפט שמקדמת הממשלה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

קודם לכן השניים צילמו את הראיון לכתבה ולאחר זמן קצר נזכר רוטמן שהכתבה תשודר במסגרת "אולפן שישי" ביום שישי בערב, וביקש להפסיק את הראיון ולא לשדר את הכתבה.

"התנועה למדינה יהודית ודמוקרטית" מסרה בתגובה לשידור הריאיון בליל שבת כי "בחירתה של חברת החדשות לשדר ראיון עם אדם דתי שביקש מראש לא לעשות זאת מבטאת חוסר כבוד אנושי ברמה הבסיסית ביותר, מנוגדת לכללי הרשות השנייה ובכוונתנו להגיש תלונה בנושא".

עוד נמסר, כי "תגובתו של העיתונאי יגאל מוסקו בטוויטר מקוממת וממחישה את הפער התפישתי וחוסר ההבנה לאורח החיים הדתי. השידור האמור מצטרף לתופעה הולכת וגוברת של פגיעה חמורה בייצוג הציבור הדתי בפרט ושומרי השבת בכלל, בתכניות האקטואליה המשודרות בשבתות ובחגי ישראל, באופן בו ניכרת פגיעה ממשית ביכולת להביע עמדתם בענייני דיומא חשובים שיש בהם כדי להשפיע על מקבלי ההחלטות, ובניצול מכוער של אולפנים "נקיים מדתיים" כדי להשתלח בהם ובדעותיהם".