בשבת האחרונה נודע כי יעל אקלנה בתחפושת העכבישה היא הזוכה הגדולה בגמר "הזמר במסכה" ששודר ב"קשת 12". כל המתמודדים בגמר הצליחו לתעתע עונה שלמה בשופטים אופירה אסייג, סטטיק ובן אל, צדי צרפתי ושחר חסון. כעת, נודע מתי יעלה הריאליטי הבא של הערוץ - והפעם במקום לא לראות את הזמר - השופטים לא יוכלו לשמוע אותו.

הדבר שארז טל עשה בפעם הראשונה בחייו

"קשת 12" הודיעה על תאריך העלייה של תוכנית הריאליטי המבוססת על הפורמט הבינלאומי המצליח "I Can See Your Voice" - שתזכה בישראל לשם "רואים את הקול", ריאליטי מוזיקה קוריאני במקור, ששודר ב-27 מדינות בעולם, בהן ארה"ב, בריטניה, צרפת וגרמניה.

תכנית הבידור המוזיקלית החדשה היא מבית היוצר של "הזמר במסכה", ותעלה בעוד שבוע בדיוק ב-28.2. את התוכנית ינחה ארז טל ובעמדת הפאנל ישבו עידו רוזנבלום, שירי מימון, אבי נוסבאום ואילנית לוי. בנוסף, בכל פרק יצטרף לפאנל זמר אורח מפורסם. 

בכל פרק של הפורמט, ישתתפו מספר "זמרים סודיים", חלקם זמרים מצוינים וחלקם זמרים "זייפנים", מולם ישב פאנל מומחים שמטרתו היא לנסות לזהות ולהדיח את ה"זייפנים" מהקבוצה, מבלי לשמוע אותם שרים (בסיוע רמזים, בדומה ל"זמר במסכה").

בגרסה האמריקאית, בפאנל המומחים לקחו חלק ניק לאשיי, קלי אוסבורן, ג'ורדין ספארקס, ניקול שרזינגר, קלי רולנד, אשנטי, מייסי גריי, שאגי ועוד.