לפני שבוע בדיוק העיתונאי שרון גל הודיע להנהלת רשת 13 על כוונתו לפרוש מהגשת התכנית "חמש עם שרון גל". גל נמנה על צוות מגישי הערוץ מזה 14 שנים, עוד לפני המיזוג בין רשת לערוץ 10, ועבר לערוץ 14. אמש (רביעי) היה השידור הראשון שלו בערוץ, כשהוא לוקח חלק בתוכנית פריים טיים הסאטירית "הפטריוטים" - והרצועה שברה את השיא הרייטינג של עצמה.

אחרי הסערה, אראל סג"ל התנצל בפני מרב מיכאלי: "טעיתי"

בחודשים האחרונים ערוץ 14 מציג מגמה עקבית של עלייתה בנתוני הצפייה. מאז הצטרפותו של הגוף המשדר לוועדת המדרוג בחודש נובמבר ופרסום הנתונים יחד עם אלו של כאן 11, קשת 12 ו - רשת 13, נראה כי אחוזי הצפייה בו ממשיכים לעלות. בין השאר, ניתן לייחס את העלייה לדיון ברפורמה המשפטית בערוץ שמושך אליו צולם מהצד הימני של המפה הפוליטית.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בשבוע האחרון שוברות תוכניות הערוץ כמעט מדי יום את שיאיר הרייטינג באפיק 14. תוכנית הפריים טיים הסאטירית של ערוץ 14 שברה כאמור אמש את השיא של עצמה וסיימה את הערב עם 6.6 אחוזי צפייה ו-201.8 אלפי צופים, ועם 7.7 אחוזים בפיק. כמו כן, מהדורת החדשות המרכזית של הערוץ הגיעה גם היא לנתון הגבוה ביותר שלה אי פעם - 6.2 אחוזים ו-152 אלפי צופים.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

ברצועת הפריים טיים, הובילה אמש "ארץ נהדרת" של "קשת 12" עם 20.7 אחוזי צפייה ו-582 אלפי צופים, בעוד המתחרה "הישרדות" ככל הנראה ספגה את בריחת הצופים לערוץ 14, וסיימה את הערב עם שיא שלילי לעונה - 9.7 אחוזי צפייה ו-261 אלפי צופים. "מכונת המיתוסים" של "כאן 11" קיבלה 4.6 אחוזי רייטינג ו-110 אלפי צופים.