איגוד השידור האירופי הביע היום (חמישי) שוב את דאגתו לעתידו של תאגיד השידור הישראלי כאן 11, בצל איומי הסגירה ופגיעה בתקציבו: "קוראים לשמור על עצמאותו של גוף השידור, ולהבטיח לו לפעול באופן בר קיימא, עם מימון יציב, הולם, הוגן ושקוף כאחד", נמסר מטעמו. 

איגוד השידור האירופי הביע דאגה מהאיומים על סגירת "כאן" - כך הגיב קרעי
מנכ"ל תאגיד השידור בתגובה לקרעי: "קיצוץ של מאות מיליונים פירושו - סגירת התאגיד"

מנכ"ל איגוד השידור האירופי, נואל קוראן: "חדשות אובייקטיביות הן קריטיות לקיומה ותפקודה של דמוקרטיה בריאה". עוד נכתב בהודעה: "בימים האחרונים, נחשף כי ישנה תוכנית לאסור את יכולתו של תאגיד השידור להרוויח מהכנסות מסחריות, מה שיוביל לירידה של 13% בהכנסות, כמו גם להסב שלוש תחנות רדיו של התאגיד לתחנות מסחריות". 

כזכור, בתחילת חודש ינואר קורן, שלח מכתב דחוף לראש הממשלה הנכנס בנימין נתניהו, בו הביע את דאגתו מאיומים על שלמותו ועצמאותו של תאגיד השידור "כאן". דאגותיו התמקדו בעיקר בהתבטאויות של ח"כ הליכוד ושר התקשורת, שלמה קרעי, שלדבריו, ערערו על חופש העיתונות ואיימו לסגור את "כאן". בנוסף, קורן ציטט את השר, שאמר: "הציבור לא צריך לממן ערוץ מסוים, לא צריך להיות שידור ציבורי". קורן אמר כי "החדשות והמידע מהווים מרכיב אינטגרלי של ארגוני תקשורת בשירות הציבורי ותורם תרומה מרכזית לפלורליזם התקשורתי בדמוקרטיות המתפקדות היטב. מתוך מחשבה על האינטרס העיקרי של הציבור, המממן ישירות את 'כאן', אנו סומכים על הממשלה החדשה שתשמור גם על עצמאותה של השידור הציבורי ותאפשר לה להמשיך ולמלא את ייעודה בחברה הדמוקרטית".