תנועת הליכוד הגישה הבוקר (חמישי) תלונה למשטרה נגד כתב חדשות 12, יוסי מזרחי, וזאת בעקבות פוסט שפרסם בטוויטר נגד משפחת נתניהו. בציוץ בחשבון הטוויטר הרשמי של הליכוד נכתב: "הליכוד הגישה תלונה במשטרה נגד יוסי מזרחי מחדשות 12 לאחר שפרסם איומים מפורשים נגד ראש הממשלה נתניהו ומשפחתו". 

אחרי המצור של אלפי המפגינים על המספרה: מאות שוטרים חילצו את שרה נתניהו מכיכר המדינה | צפו

בפוסט המדובר כתב מזרחי: "זהו, זה נגמר. הכבוד המבויים נעלם, מחסום הפחד נשבר ומכאן אין חזרה. המשפחה תחיה במצור מחאתי עממי עד שתישבר ותעזוב. הציוץ הזה מוכיח שהוא לא מבין שמכונת הרעל כבר לא עובדת. אף ביביסט לא ייצא לרחוב עבור הגוונים של שרה והמפגינים, הם כבר לא מפחדים". 

כזכור, אמש התקהלו אלפי מפגינים מחוץ למספרה בכיכר המדינה בתל אביב, בה נצפתה רעיית ראש הממשלה, וקראו בין היתר קריאות "בושה" ו"הגברת עושה לנו תספורת". בתום למעלה מארבע שעות היא חולצה על ידי כוח שמנה מאות שוטרים, מאבטחים מיחידת "מגן", לוחמי מג"ב ויחידות מיוחדות מהמספרה בכיכר המדינה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מטעמו של כתב התחקירים של חדשות 12, יוסי מזרחי, נמסר בתגובה: "אכן טעיתי, לא מדובר במכונת הרעלה אלא דווקא במכונת הפחדה שכמובן תיכשל. הן בפן המשפטי (כי אין כלום) ובעיקר בפן התודעתי אצל שלל העיתונאים שמנסים להשתיק בזמן ההפיכה המשטרית".