פדרו פסקל, שהוכתר לאחרונה בתואר הנחשק "הדאדי של האינטרנט", ממשיך לתחזק את התדמית הלוהטת והגיע לפריימריה של העונה השלישית של "המנדלוריאן" בלוק אבהי במיוחד. מסתבר שעבור פסקל, להיות אבא זה לא רק מצב נפשי, אלא גם הצהרה אופנתית. 

פסקל התייצב על השטיח האדום בלוס אנג'לס ובין שלל החליפות המשמימות הוא זהר בחולצת צווארון של גוצ'י בגוון לימון, מכנסיים אפורים רחבים וסוודר סרוג בצבע חרדל קשור על כתפיו. את המראה - שאצרה הסטייליסטית המפורסמת ג'ולי רגוליה - השלים זוג משקפי ראייה גדולים משנות ה-70 עשויים שריון צב.

פדרו פסקל (צילום: רויטרס)
פדרו פסקל (צילום: רויטרס)

בחירת הבגדים של פסקל השרתה על הפרימיירה "אווירה הורית מרגיעה", והפכה את השחקן האמריקאי-הצ'יליאני נוטף הסקס טפיל לאבא אמיד שלמד בקולג' יוקרתי, שמתעסק בקיימות ולא מפספס אסיפות הורים, והבילוי המועדף עליו הוא ערב בבר היין הטבעי המקומי שלו עם האחים שלו במועדון הספרים.

בקיצור, אבהות נראית טוב על פסקל. אמנם אין לו ילדים משלו, אבל בן ה-47 שובה לבבות בגילום האב הפונדקאי הסורר אך הרך, בין אם בתור צייד ראשים (ומושל מנדלור) דין דג'ארין ב"מנדלוריאן", או בתור ג'ואל מילר בסדרת הדרמה הפוסט-אפוקליפטית של HBO שכבר מסתמנת כסדרת השנה, "האחרונים מבינינו" (the last of us). 

פדרו פסקל (צילום: רויטרס)
פדרו פסקל (צילום: רויטרס)

תפקידי הורים-חורגים אלו זיכו את פסקל בתואר הטעון מינית "דאדי" (להאשטאג "PedroPascalDaddy", למשל, יש יותר מ-18 מיליון צפיות ב-TikTok בלבד). זה סטטוס שפסקל אימץ בזרועות פתוחות. "אבא הוא מצב נפשי, אתה יודע?" הוא אמר לווניטי פייר במהלך ראיון ב-2022, והוסיף באומץ, ישירות למצלמה: "אני הדאדי שלך".

ההכרה של פסקל במעמדו לא נעצרה שם. במהלך ראיון עם השטיח האדום עם Entertainment Tonight בינואר, בעודו בוהה ישר במצלמה, הוא לקח את זה צעד אחד קדימה ואמר: "אני הדאדי המגניב והזנותי שלך".

פדרו פסקל (צילום: Photo by Jeff Spicer/Jeff Spicer/Getty Images for Disney)
פדרו פסקל (צילום: Photo by Jeff Spicer/Jeff Spicer/Getty Images for Disney)

כעת, פדרו לוקח את הטייטל צעד אחד קדימה ומלבה את הסערה עם לוק שלא היה מבייש אף אבא. בשטיח אדום אחר שמקדם א"המנדלוריאן" בתחילת החודש, הוא לבש חולצת סריג וופל בצבע חום ומכנסיים מחויטים אדומים, שניהם מאולפני אקנה.

מול ים של בלייזרים שחורים, הסריגים הצבעוניים והנעימים של פדרו מרגישים קלילים וחסרי דאגות, נוחים ומעידים על גבר בוגר השולט באופן מלא באסתטיקה שלו. עבור פסקל, להיות אבא זה לא רק מצב נפשי, אלא גם הצהרה אופנתית.