לאחר שעוררה טלטלטה בעולם התקשורת והודיעה על מעבר מערוץ 13, הערב (ראשון) תגיש אילה חסון את תוכניתה הראשונה  ב'כאן 11'. חסון שוחחה עם אראל סג"ל ודוד ורטהיים ב-103FM ותיארה את תחושותיה נוכח המהלך.

אחרי שעזבה את ערוץ 13 לטובת התאגיד - זה המחליף של אילה חסון
אחרי שעזבה את ערוץ 13: זו התוכנית החדשה של אילה חסון בתאגיד "כאן"

"התוכנית של שעה 19:00 הייתה רצועה שהייתה בה דומיננטיות גדולה ל'קשת 12', ואז באנו עם 'אזור בחירה' שנתנה פייט גדול. זה לא יהיה כמו שישי, זאת תהיה תוכנית אקטואליה שתעסוק בכל הנושאים הרלוונטיים, עם פאנל וכתבות. הבאתי סיפורים שהיו סופר פותחי מהדורות ועוררו שיח, עסקו בהם מסביב לשעון", אמרה בפתח דבריה.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בהמשך, הוסיפה: "אני תמיד עושה את בחירותיי ממקום חופשי, וכל בחירה שלנו היא שקלול של כל הדברים מסביב. השיקול שלי לא היה כלכלי, לעזוב מערוץ מסחרי לתאגיד שידור. אני חושבת שלשידור ציבורי יש את גבולותיו וזה ראוי בעיניי. לי חשוב להיות מחוברת ושיהיה לי חופש עיתונאי. גולן יוכפז הוא גם חבר אישי יקר וגם עבדנו יחד כשהוא היה מנכ"ל החדשות, הוא הרים אליי טלפון ביום הראשון שנכנס לתפקיד, ואמר לי שאני חייבת לבוא. השבתי שאני לא חושבת שזה יקרה, אבל לפעמים קורים תהליכים וזה לא היה ממש מתוכנן בצורה כזאת". 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים<<<

בסיום דבריה, הדגישה חסון: "את שישי לא הסכמתי להגיש יותר בשום פנים ואופן. 15 שנה לעזוב מדי שישי את המשפחה, ואני לא מדברת על העבודה על התוכנית במשך כל השבוע. אני לא רוצה לעבוד יותר ביום שישי, עייפתי. ניתן עבודה רצינית, נראיין, אעשה את מה שאני יודעת לעשות, אהיה מי שאני. קיבלתי תגובות מדהימות, אנשים פתאום הבינו את מה שאני אומרת כל הזמן - שאני נלחמת למען הציבור, בשבילי זו לא סיסמא". 

עריכה: מיכל קדוש