היום זה קורה: ביום האישה הבינלאומי, שחל היום (רביעי), 8 במרץ 2023, ייחשף לראשונה השיר "יוניקורן", שייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון בליברפול, אנגליה. השיר ייחשף במסגרת יום שידורים מיוחד בשיתוף חטיבת החדשות של כאן, כאן גימל וכאן דיגיטל. בבוקר החשיפה, שחררו ב"כאן" קטע מיוחד של משתתפי "קופה ראשית" עם איחולים לקירל לקראת האירוויזיון.

"לסןים אני כתבתי לך פתק קטן לטיסה. אני קצת מתרגשת", פותחת כוכבה שביט, בגילומה של קרן מור, בסרטון הקצר שיצא הבוקר לאוויר העולם. "נועה יקרה, שני פאקט 'מנטה לייט', שש וויסקי בלאן ונעלי ישיבה מידה 38. שלך, כוכבה".

ראמזי עבד ראמזי, בגילויו של אמיר שורוש מוסיף: "אירוויזיון בנעימים!". ניסים שמעוני, בגילומו של יניב סוויסה מפריח נשיקה, ואנטולי (סרגיי) קירילנקו, בגילומו של דניאל סטיופין מסכם: "בהצלחה, בלי שטויות, סופרסטאר".


 
כזכור, השיר, שעוסק בהעצמה נשית, ייחשף בשידור חי מפסטיבל המוסיקה באילת, במהלך הופעה חיה של קירל. את המשדר המיוחד תנחה מאיה ורטהיימר, מכוכבי הסדרה החדשה של כאן 11, "מלאך משחית", שתעלה לשידור החל ב-26 במרץ 2023.
 
לאורך כל יום השידורים המיוחד ייערכו משדרים חגיגיים ב"כאן" לקראת חשיפת השיר: בתוכניות האקטואליה השונות ברדיו ובטלוויזיה, בכאן גימל ובכאן דיגיטל. בתום מהדורת "חדשות הערב", בכאן 11, יעובר השידור אל הבימה של נועה בפסטיבל המוסיקה באילת. במסגרת המשדר ישודר סרט דוקו מיוחד, "דרכה של נועה קירל לאירוויזיון", שמתעד את דרכה של נועה מילדותה, דרך הקריירה שבנתה, הפריצה הגדולה, ההכנות למופע בפארק הירקון בתל אביב ועד להחלטתה להשתתף באירוויזיון.