"שלושה במיטה אחת", יס דוקו, יס VOD

יש ב"שלושה במיטה אחת" חשיבות קולנועית ולא רק משום שהפוליאמוריה המתועדת בו נכשלת. "שלושה במיטה אחת" הוא סרט דוקו רע. עוד לפני שעלה על לוח השידורים של יס, "שלושה במיטה אחת" לא היה צריך להיות מצולם כלל. זהו סרט שהדבר הטוב היחיד שניתן לומר עליו הוא שכעבור שעה ו־23 דקות מייסרות, לא פחות, הוא מסתיים. שומר נפשו, יידע הצופה, ירחק.

אולי וזואי הניו זילנדים, בני זוג זה שלוש שנים, עומדים להתחתן. עבודתם מרחיקה אותם זה מזה לשני קצוות הארץ. הם מחליטים להתיר לעצמם יחסים פתוחים עד החתונה ולספר זה לזה את מי פגשו ואיך ומה עשו. אלא שהיחסים הפתוחים הופכים לפוליאמוריה כשזואי מתאהבת באחד מבני זוגה ולבסוף מחליטה לבטל את החתונה ולסיים את יחסיה עם אולי.

הסרט אינו עוסק בכישלונה של פוליאמוריה כהתנהגות חברתית. למעשה הסרט אינו עוסק בכלום. אין בו אפילו סצינה אחת שיש בה איזה תוכן - אם לא מחשיבים את זו שבני הזוג, כאקט של קרבה, מבצעים בעצמם חוקן באותו מכשיר. אין בסרט דיאלוג בודד שיש בו משמעות. אין כל דרמה מלבד הפרידה. מה שיש בשפע בלתי נסבל הוא צחקוקים, עוד ועוד צחקוקים טיפשיים, הבאים לכסות על ריקנות הסרט המחרידה.

"שלושה במיטה אחת" כאמור אינו סרט חסר לקח. הוא מראה באותות ובמופתים לערוץ יס דוקו שלא כל מוצר דפוק שמסתובב בשוק צריך לרכוש, ואם כבר רכשתם אותו, קט יור לוסז והשליכו אותו מהר לזבל.

# לראות או לוותר: להמליץ עליו לאויבים שלכם.