העיתונאי עופר חדד, שהווה סמן ימני בקרב חברי המערכת של "חדשות 12", מעולם לא חשש להעביר ביקורת גם על הצד שלו במפה הפוליטית, מה שמשך לעברו אש מאנשי המחנה שלו. כעת, בכתבת מגזין אודותי ב"אנשים" הוא מבהיר כי הוא לא מתכוון לשתוק כשמשווים אותו לכתבי הערוץ הערבי "אל ג'זירה".

חדד תקף בעבר את חברת הכנסת מהליכוד גלית דיסל, על כך שחברי מפלגה שלה קראו למערכת שלו "אל ג'זירה 12", שמעודד טרור. בהצצה לתוכנית "אנשים" שתשודר בערב ב"קשת 12", העיתונאי מסביר את עצמו: "מחובתי, כי בחרתי להיות עיתונאי, ולא כותב נאומים של מהן דהוא, לבדוק ולבקר פעולות שנוקט השלטון".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"זו העבודה שלי, התבלבלנו קצת באירוע", ממשיך חדד. "זה לא סותר את העובדה שדעותיי הכלליות הן תפיסות שמגיעות מאזור הימין. אני יכול לבקר אותך בין אם אתה איש ימין ובין אם אתה איש שמאל. איך מפלגה במדינת ישראל, מפלגת שלטון, מרשה לעצמה להשוות אותי לאל ג'זירה, ערוץ שמהלל שהידים, שחוגג בצהלות שמחה כל פיגוע במדינת ישראל?".

"כתבים שלנו צריכים להסתובב ברחוב ולהרגיש שהם כל שני שמישהו מושך להם את המיקרופון או שנצמד להם לפרצוץ ומתחיל לקלל אותם? תגידי, מה? זו המדינה שאנחנו רוצים לחיות בה", מסכם העיתונאי.