לאחר שהראיון עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בערוץ 14 בשבוע שעבר לא עבר חלק ובתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 התרחשה תקלה שפגעה ברצף השידור, גולשים דיווחו היום (רביעי) על תקלה נוספת בשידור התוכנית לאחר שבפתיחת התוכנית החלו לפתע ריצודים על המסך. 

כאמור, מדובר ככל הנראה בתקלה נוספת, אולם אז טענו בערוץ כי השיבושים בריאיון עם נתניהו נעשו בזדון מצד מתנגדיו. "מתחקיר ראשוני של מומחים בתחום, עולה חשש כי מדובר בתקלה בזדון שבוצעה על ידי גורם שהשיג גישה למערך ההפצה", נכתב בציוץ שפרסם הערוץ.

בהמשך, הוגשה תלונה במשטרה בשל "חבלה בזדון" ולאחר מכן קיבלה חברת ההפקה SES המנתבת את שידורי הערוץ מכתב התרעה לפני נקיטת הליכים. עורך הדין של הערוץ טען במכתב כי "החשכת מסך בערוץ שידור מרכזי במשך 46 שניות הינה אירוע בלתי סביר מבחינה טכנולוגית. העובדה שהשידור נקטע בזמן צפיית שיא מעלה חשד כי החשכת המסך איננה תוצאה של תקלה טכנית", בהמשך הפכו דבריו לנחרצים יותר: "ההסבר היחיד הוא שהייתה יד זדונית מעורבת בדבר, וזוהי הנחת המוצא של הערוץ כל עוד לא הוכח אחרת".

במכתב דורש הערוץ מחברת ההפקה לבצע תחקיר מעמיק לבירור התקלה, ולהעניק לערוץ גישה מלאה למצלמות האבטחה שבחדרי הבקרה. "מדובר במעשה שיש בו פגיעה חמורה וחסרת תקדים בחופש הביטוי ובחופש העיתונות בישראל", אמר והוסיף: "מדובר בפגיעה קשה במוניטין של הערוץ בעיני הצופים - ובעיני המפרסמים".