בנטפליקס המומים: "משחק הדיונון" שובר שיא היסטורי בשבוע אחד

העונה השנייה של הסדרה הקוריאנית המצליחה רשמה 4.9 מיליארד דקות צפייה בשבוע אחד, יותר מכפול מהסדרה במקום השני | הצופים לא מפסיקים לצפות גם בעונה הראשונה שזינקה למקום השלישי ברשימת הסדרות הנצפות

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
משחקי הדיונון
משחקי הדיונון | צילום: נטפליקס
2
גלריה

הסדרה, שעלתה לשירות הסטרימינג ב-26 בדצמבר, הצליחה להשיג את ההישג המרשים בארבעה ימים בלבד מעלייתה. מתוך סך דקות הצפייה, יותר מ-4 מיליארד דקות הוקדשו לעונה החדשה, כאשר שאר הדקות מיוחסות לצופים שניצלו את ההזדמנות לצפות מחדש בעונה הראשונה.

ההצלחה המסחררת של העונה השנייה מיקמה אותה במקום השלישי ברשימת העונות הנצפות ביותר בנטפליקס, כשהיא מדורגת אחרי העונה הראשונה של "משחק הדיונון" (265 מיליון צפיות) והסדרה "וונסדיי" (252 מיליון צפיות). בתוך שבוע בלבד מעלייתה, הסדרה צברה 126.2 מיליון צפיות - שיא חסר תקדים לסדרת נטפליקס בפרק זמן כזה.

במקום השני ברשימת הסדרות הנצפות ביותר באותו שבוע ניצבת "Virgin River" עם 2.2 מיליארד דקות צפייה, פחות ממחצית מ"משחק הדיונון". אחריה ניצבים סרט חג המולד של דוויין ג'ונסון "Red One" עם 1.8 מיליארד דקות צפייה, והמותחן "Carry-On" עם 1.5 מיליארד דקות.

הצלחתה של הסדרה ממשיכה להדהד גם ב-2025, כשהיא מובילה את רשימת הסדרות שאינן דוברות אנגלית בנטפליקס, והעונה הראשונה שלה חזרה למקום השלישי ברשימה - עדות נוספת לכוח המשיכה המתמשך של הסדרה הקוריאנית ששינתה את פני הטלוויזיה העולמית.

משחק הדיונון, עונה 2
משחק הדיונון, עונה 2 | צילום: באדיבות נטפליקס
תגיות:
רייטינג
/
נטפליקס
/
טלוויזיה
/
משחק הדיונון
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף