רייטינג: רעידת אדמה בטלוויזיה - רשת 13 משנה את כללי המשחק

בערב דרמטי בטלוויזיה הישראלית, "האח הגדול" של רשת 13 השיג 20.4% רייטינג והביס את "הזמר במסכה" של קשת 12 שהשיג 17.2%. גם ב"אח לילה" רשת 13 ניצחה עם 9.3% מול 7% של "אברי ושרקי"

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
אברי גלעד ויאיר שרקי בתוכנית "אברי ושרקי" בערוץ 12
אברי גלעד ויאיר שרקי בתוכנית "אברי ושרקי" בערוץ 12 | צילום: צילום מסך ערוץ 12

מהפך של ממש נרשם אמש בנתוני הצפייה של הטלוויזיה הישראלית, כאשר רשת 13 הצליחה להביס את קשת 12 בשתי רצועות השידור המרכזיות - הפריים טיים והלייט נייט. מדובר בהישג נדיר עבור רשת 13, שבדרך כלל מתקשה להתמודד מול העוצמה של קשת ברצועות אלו.

בשעות הפריים טיים, תוכנית הריאליטי "האח הגדול" של רשת 13 רשמה נתון מרשים של 20.4% רייטינג עם 565 אלף צופים, והצליחה להביס את "הזמר במסכה" של קשת 12 שהשיגה 17.2% רייטינג עם 482 אלף צופים. מדובר בפער משמעותי של יותר מ-3% רייטינג, שמעיד על העניין הרב שמעוררת העונה הנוכחית של "האח הגדול".

גם ברצועת הלייט נייט המשיכה רשת 13 לשלוט, כאשר "אח לילה" השיג 9.3% רייטינג עם 256 אלף צופים, לעומת "אברי ושרקי" בקשת 12 שרשם 7% רייטינג עם 183 אלף צופים. הניצחון הכפול של רשת 13 מסמן שינוי במפת הכוחות של הטלוויזיה המסחרית בישראל.

בשאר רצועות השידור המשיכה קשת 12 לשמור על עליונותה. במהדורה המרכזית, "חדשות סוף השבוע" עם דנה וייס השיגה 12.5% רייטינג עם 353 אלף צופים, כשהיא מובילה בפער גדול על פני המתחרות. גם במהדורה המוקדמת שלטה קשת עם "פגוש את העיתונות" שהשיגה 6.9% רייטינג.

הנתונים מעידים על כך שבעוד שקשת 12 ממשיכה לשלוט ברצועות החדשות והאקטואליה, רשת 13 מצליחה למשוך קהל רב יותר בתוכניות הבידור והריאליטי. ערוץ 14 וכאן 11 נותרו מאחור עם נתוני צפייה נמוכים יחסית בכל הרצועות.

תגיות:
רייטינג
/
טלוויזיה
/
אברי גלעד
/
יאיר שרקי
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף