בקרב קבוצת הצופים המבוקשת ביותר מבחינת מפרסמים, גילאי 18 עד 49, רשמה התוכנית את הפרק המתוכנן הנצפה ביותר בעשור האחרון. ב-ABC ציינו כי מדובר בהישג היסטורי עבור תוכנית הלילה הוותיקה.
מעבר לשידור המסורתי, המונולוג הארוך של קימל, שנגע בחופש הביטוי בארה"ב, הפך לוויראלי ברשת. על פי הנתונים, הסרטון ביוטיוב גרף יותר ממיליון צפיות בשעה, וכבר עבר את רף 16 מיליון הצפיות - שיא חדש למונולוג של קימל בפלטפורמה. בסך הכול, השילוב בין הצפיות ב-ABC, ביוטיוב וברשתות החברתיות מביא את מספרי הצפייה לעשרות מיליונים - והמספרים ממשיכים לטפס.
שתי קבוצות טלוויזיה גדולות, Nexstar ו-Sinclair, המשיכו למנוע את שידור התוכנית בתחנות מקומיות המזוהות עם ABC, המגיעות לכ-23% ממשקי הבית בארה"ב. לפי הערכות, רבים מהצופים בשווקים אלה עברו ישירות ליוטיוב ולפלטפורמות דיגיטליות אחרות כדי לצפות במונולוג שנמשך כמעט חצי שעה.