רייטינג: ג'ימי קימל לא האמין לבשורה שקיבל לאחר שחזר מהשעיה

חזרתו של ג’ימי קימל למסך שברה שיאי רייטינג: 6.3 מיליון צופים בטלוויזיה, פי שלושה מהממוצע, ומעל 16 מיליון צפיות ביוטיוב למונולוג על חופש הביטוי - הנתון הגבוה ביותר בתולדותיו

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
ג'ימי קימל
ג'ימי קימל | צילום: REUTERS/Mike Blake/File Photo
3
גלריה

בקרב קבוצת הצופים המבוקשת ביותר מבחינת מפרסמים, גילאי 18 עד 49, רשמה התוכנית את הפרק המתוכנן הנצפה ביותר בעשור האחרון. ב-ABC ציינו כי מדובר בהישג היסטורי עבור תוכנית הלילה הוותיקה.

ג'ימי קימל
ג'ימי קימל | צילום: רויטרס

מעבר לשידור המסורתי, המונולוג הארוך של קימל, שנגע בחופש הביטוי בארה"ב, הפך לוויראלי ברשת. על פי הנתונים, הסרטון ביוטיוב גרף יותר ממיליון צפיות בשעה, וכבר עבר את רף 16 מיליון הצפיות - שיא חדש למונולוג של קימל בפלטפורמה. בסך הכול, השילוב בין הצפיות ב-ABC, ביוטיוב וברשתות החברתיות מביא את מספרי הצפייה לעשרות מיליונים - והמספרים ממשיכים לטפס.

שתי קבוצות טלוויזיה גדולות, Nexstar ו-Sinclair, המשיכו למנוע את שידור התוכנית בתחנות מקומיות המזוהות עם ABC, המגיעות לכ-23% ממשקי הבית בארה"ב. לפי הערכות, רבים מהצופים בשווקים אלה עברו ישירות ליוטיוב ולפלטפורמות דיגיטליות אחרות כדי לצפות במונולוג שנמשך כמעט חצי שעה.

הורדת התכנית ''ג'ימי קימל לייב''
הורדת התכנית ''ג'ימי קימל לייב'' | צילום: רויטרס
תגיות:
טלוויזיה
/
חופש הביטוי
/
ג'ימי קימל
/
ABC
/
צ'רלי קירק
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף