הנתונים נמסרו מלשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) במענה לבקשת חופש מידע של אתר "שקוף" ועמותת "הצלחה". לפ"מ היא הגוף שאחראי להפקת ופריסת הקמפיינים, הפועל תחת משרד ראש הממשלה. בהקשר זה נזכיר עתירה לבג"ץ שהגישו מכון זולת והתנועה לרגולציה הוגנת בנושא חלוקת תקציבי פרסום על פי מפתח של אינטרסים פוליטיים, שממתינה כבר חודשים ארוכים לתגובת המדינה.
גם גופים שאינם משרדים אך נהנים מתקציבי משרדי ממשלה הקפיצו את ההשקעה בערוץ 14 - הבולט בהם הוא המוסד לביטוח לאומי, שב-2024 הוציא על פרסום 1.12 מיליון שקל, יותר מכל גוף ממשלתי אחר. גופים אחרים שהתבלטו בהקשר זה בשנה שעברה הם רשות המסים (573 אלף שקל), משטרת ישראל (252 אלף שקל) ושני משרדי ממשלה שבהם שולטת מפלגת ש"ס: משרד הפנים ומשרד הרווחה.