ערוץ 14 לא יספר לכם את זה - אבל הנתונים נחשפים עכשיו | דוד ורטהיים

נתונים רשמיים שנחשפים כעת מראים כי משרדי הממשלה בראשות נתניהו ושרי הליכוד הזרימו מאות אחוזים יותר מתקציבי הפרסום לערוץ 14 מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל - בזמן שערוצים אחרים סבלו מקיצוצים חדים

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
עירית לינור בפאנל "הפטריוטים" בערוץ 14
עירית לינור בפאנל "הפטריוטים" בערוץ 14 | צילום: צילום מסך ערוץ 14
3
גלריה
בניין קשת 12
בניין קשת 12 | צילום: אורטל דהן

הנתונים נמסרו מלשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) במענה לבקשת חופש מידע של אתר "שקוף" ועמותת "הצלחה". לפ"מ היא הגוף שאחראי להפקת ופריסת הקמפיינים, הפועל תחת משרד ראש הממשלה. בהקשר זה נזכיר עתירה לבג"ץ שהגישו מכון זולת והתנועה לרגולציה הוגנת בנושא חלוקת תקציבי פרסום על פי מפתח של אינטרסים פוליטיים, שממתינה כבר חודשים ארוכים לתגובת המדינה.

גם גופים שאינם משרדים אך נהנים מתקציבי משרדי ממשלה הקפיצו את ההשקעה בערוץ 14 - הבולט בהם הוא המוסד לביטוח לאומי, שב-2024 הוציא על פרסום 1.12 מיליון שקל, יותר מכל גוף ממשלתי אחר. גופים אחרים שהתבלטו בהקשר זה בשנה שעברה הם רשות המסים (573 אלף שקל), משטרת ישראל (252 אלף שקל) ושני משרדי ממשלה שבהם שולטת מפלגת ש"ס: משרד הפנים ומשרד הרווחה.

''הפטריוטים'' בהנחיית ינון מגל בערוץ 14
''הפטריוטים'' בהנחיית ינון מגל בערוץ 14 | צילום: צילום מסך ערוץ 14

סיקור אוהד עכשיו - הטבות אחר כך

תגיות:
רייטינג
/
איילה חסון
/
i24 news
/
שלמה קרעי
/
ערוץ 14
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף