לאיזה אבסורד הגענו? המתקפה על דרוקר הפכה במהרה מדיון מוסרי לעוד קרב פוליטי מיותר
לחץ ציבורי - האם דרוקר צריך להיכנע ללינץ' ציבורי?
ובעידן שבו כולם רוצים רק צד אחד, רק נרטיב אחד, ורק אנשים שיגידו בדיוק את מה שהקהל שלהם רוצה לשמוע - אולי דווקא היכולת להאזין גם לגרסה שלא נעים לשמוע היא מה שמבדיל בין עיתונות אמיתית לבין מסע הסברה.