כבר אמרתי בכתבות כאן יותר מפעם אחת שיש שוני מאוד גדול בין מה שנועה מספרת על הקשר לחברים ולמשפחה לבין מה שמתקיים בפועל, וזה החלק הראשון לדעתי בחבילת חוסר האותנטיות שניסו לפרק בפרק הזה. שני בני הזוג מרגישים שיש משהו לא אמיתי לגמרי בקשר. אצל ארי נראה שהוא מאוד מסויג, הוא מתקשה לומר את שעל ליבו, והוא אפילו רומז במהלך הפרק שהוא פוחד לפתוח דברים כי הוא חושש מהתגובה של נועה. מנגד, נועה מרגישה שארי לא לגמרי כנה איתה, ולא אומר לה את מה שהוא מרגיש באמת.