בהמשך התוכנית עלה ארליך פעם נוספת לשידור והשיב לדבריו של קובן. "העליתם נציג חרדי ואתה רק מתלהם ומשתלח בו בפראות. זה שידור ציבורי, אין בו מקום לחבטות. כשאתם מעלים נציג חרדי , תדונו איתו, תאתגרו אותו, תקשיבו לו", אמר.
לאחר הדברים חזר בו קובן מהתבטאותו והתנצל. בתגובה לדבריו של ארליך אמר: "אני מסכים איתך", ובכך הביע חרטה על סגנון הדברים שנאמרו במהלך הדיון.
האירוע התרחש על רקע המתיחות הציבורית סביב מחאות החרדים והוויכוח הציבורי על סוגיית הגיוס וחסימות הכבישים. התבטאותו של קובן הצטרפה לשיח הציבורי הרחב סביב גבולות השיח התקשורתי, במיוחד במסגרת השידור הציבורי, והעלתה מחדש את הדיון באחריותם של מגישים ועיתונאים לשמור על שפה מכבדת גם בעת דיונים טעונים ומעוררי מחלוקות.